Opgelost door Media Markt: Respectloos behandeld

content Opgelost
Maria1969

Omdat ik de reparatiekosten (€ 676) van mijn scherm van mijn 7 (!!) weken oude Macbook pro erg hoog vind(valt niet in garantie) vraag ik tevens het oude scherm retour. Dat kan, echter kost dat €200,00 extra! Dat is meer dan de helft van de aankoopwaarde!
Ik besluit uiteindelijk de Macbook niet te laten repareren om mijn scherm terug te krijgen want ik wil graag een second opinion. Ik vind de gang van zaken zo vreemd en klantonvriendelijk (ik heb meerdere malen contact gehad om meer duidelijkheid te krijgen maar niet gelukt, tevens is er op geen enkele wijze meegedacht) vraag ik bij ophalen (25/1/18)van de Macbook naar de bedrijfsleider. Het blijkt niet mogelijk te zijn met deze mijnheer te spreken omdat hij voor dit soort zaken twee medewerkers in dienst heeft: die heb ik echter al gesproken en daar kom niet verder mee ( we zijn al een maand verder inmiddels). Ik moet een brief schrijven (wat ik ter plekke doe) maar dan wordt wederom gezegd dat het zo allemaal niet werkt. Na heel veel gedoe (waar ik hier niet op in zal gaan) wordt me toegezegd dat ik op 29/1/18 (vandaag) gebeld wordt.
ik heb zelf vandaag om 1745 uur zelf contact gezocht want ik was niet gebeld. Wat blijkt: de bedrijfsleider is niet meer bereikbaar. ik word morgen gebeld.
Een schandalige, respectloze manier van omgaan met je klanten en klachtbehandeling

ik ben tevreden als de bedrijfsleider een persoonlijk gesprek met mij aangaat en mijn hele verhaal aanhoort zodat we een passende oplossing vinden

Maria1969
    Vandaag heb ik een persoonlijk gesprek met de bedrijfsleider gehad.
    In dit gesprek heb ik aangegeven wat de oplossing wat mij betreft is.
    Ik hoor hier uiterlijk volgende week uitsluitsel over
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het zeer vervelend dat de reparatie van uw Macbook niet naar wens verloopt en zijn blij te lezen dat u inmiddels contact heeft met de bedrijfsleider van de desbetreffende vestiging. Zojuist hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

Graag zouden wij deze klacht nogmaals onder de aandacht van de vestiging brengen en de afhandeling hiervan monitoren. Wij ontvangen daarom graag uw reparatienummer en in welke vestiging u uw Macbook ter reparatie heeft aangeboden.

Wij vernemen graag van u.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u dit bericht.

Wij hebben uw klacht doorgezet aan MediaMarkt Cruquius met het verzoek ons te informeren over de afhandeling.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Maria1969
    Als het goed is hoor ik vandaag 07.02.18 de oplossing van de Mediamarkt.
    Maria1969
    Vandaag heeft Mediamarkt mij gebeld en zij zijn akkoord gegaan met de door mij gestelde oplossing.

Maria1969

Ook een klacht indienen over Media Markt?