Klacht Media Markt: Retour aangemeld echter geen retour label gekregen

Klachtnummer
# 333650
Gebruiker
@SEC
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een week geleden een artikel bij jullie voor retour aangemeld, ik heb
echter geen retour label gekregen. Wel een bericht of ik een review over het artikel wil geven met kans op een cadeau bon. Maar dit is natuurlijk niet waar ik om hebt gevraagd. Jullie zijn ook niet bereikbaar via de e-mail en de telefoon wordt niet opgenomen bij klantenservice.
Ik wil toch echt een retourlabel om het op de normale wijze , het artikel aan jullie te retourneren.

De oplossing

Natuurlijk het retour in orde maken zoals het hoort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    M. Veldhuis
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Online hebben wij vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben opgenomen, uw klacht inhoudelijk hebben besproken en u een passende oplossing hebben aangeboden.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    M. Veldhuis
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen