Klacht Media Markt: retour zending 2e hand draadloos keybord bestelt via Internet

Gerard

Binnen de termijn na overleg call center retour, krijg mededeling dat ik een DJI handleiding retour heb gestuurd die had ik ook gekocht , alleen bij de DJI zit standaard geen handleiding, de internetafdeling is niet alleen een rommeltje men bedondert de boel alles hebben we opgenomen echt schokerend, ook producten die niet smanewerken met je aankoop worden niet etrug genomen, levertijd DJI was 6 weken te laat, tablet wel op tijd geleverd kon niet retour bleek niet te werken met de DJI, werkelijk een laggertje en de methode van de retourafdeling lijkt meer op een oplichtersbende, ook het sturen van 2e hand incompleet spul is overigens verboden, als je dat als nieuw aanbiedt.

de spullen retour geld retour en afrekenen en exuus ref nummers zijn:
71409822 71394198 71246910 13856136 160213-002 71158717 71246910

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat uw leveringen en retouren niet goed zijn verlopen.

De remote control van de DJI drone kan opgestuurd worden naar het geautoriseerde service centrum of ingeleverd worden bij een van de vestigingen van Media Markt. Deze zal onderzocht en hersteld worden.

Betreffende de niet werkende tablet, deze kunt u nogmaals retour sturen. Het retourencentrum is inmiddels ingelicht en zal deze als uitbetaling verwerken.

Het keyboard is retour gekomen en uitbetaald op 24-03-2016. Ik wil u verzoeken dit na te gaan en indien u het bedrag niet heeft ontvangen dit aan ons te melden.

Daarnaast heeft u mijn contactgegevens ontvangen, indien u nog verdere vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u en kunt u mij direct bereiken.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?