Opgelost door Media Markt: Retourneren aankoop outlet in winkel geweigerd in voorwaarden staat dat het kan.

Maas

Toshiba chromebook aangeschaft via outlet webstore bij bijzonderheden artikel alleen vermeldt dat doos open geweest is.

Apparaat uitgepakt blijkt al geactiveerd te zijn geweest waardoor ik een Google actie misloop. Telefonisch contact (vriendelijk) geen oplossing of coulance anders dan retour sturen.

Op de website (van weboutlet) staat dat je retouren ook in winkel kan afgeven dus ik naar de winkel maar je raadt het al, eerste opmerking nee dat kan niet. Ik zeg wel, staat in je voorwaarden, loopt zonder iets te zeggen naar achteren blijft 10 minuten weg komt terug zegt dat ze contact heeft gehad met hoofdkantoor maar dat ze niets kan doen. Dit alles in een ouderwetse detailhandelshouding van klant wil iets terugbrengen is dus lastig en wat word ik weer persoonlijk lastig gevallen. Leidinggevende naast haar geen haar beter.

Coulance aanbieding voor gebruikt apparaat en tevergeefse (2 maal gebeld, 1 maal gemaild en op fiets naar filiaal voor tevergeefse retour en nu dus klachtenkompas) moeite om tot oplossing te komen

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw bestelling niet kon retourneren bij Media Markt Eindhoven Centrum. Zoals telefonisch besproken zullen wij dit bespreken met Media Markt Eindhoven Centrum daar u conform de voorwaarden uw product gewoon kunt retourneren bij een van onze vestigingen. Inmiddels heeft u een nieuwe laptop besteld. U originele laptop kunt u daarom retourneren naar ons retourencentrum. Per e-mail heeft u dit adres ontvangen en de referentie waaronder u het pakket op kunt sturen.

Daarnaast heeft u mijn contactgegevens, indien er opnieuw problemen zijn met de registratie via Google kunt u direct contact met mij opnemen om het probleem op te lossen.

Indien u tevreden bent met de geboden oplossing willen wij u vragen de klacht af te sluiten.

Klantenservice Media Markt.
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken heeft u inmiddels een goed werkende laptop. Ook heeft u met deze laptop kunnen deelnemen aan de actie van Google. Voor alle ongemak hebben wij u een cadeaukaart toegestuurd ter compensatie. Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling.

Klantenservice Media Markt Nederland
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Deze klacht staat helaas nog open. Graag willen wij u dan ook verzoeken de klacht en de oplossing welke geboden is te beoordelen.

Alvast bedankt.

Klantenservice Media Markt Nederland

Maas

Ook een klacht indienen over Media Markt?