Opgelost door Media Markt: Retourneren dyson dc 35

Hanneke

Heb dyson dc35 gekocht,heb deze 1xgeprobeerd maar voldeed aan mijn verwachtingen,ging dus terug naar de winkel om deze terug te brengen,maar kon hem niet retourneren omdat de verpakking open was en deze gebruikt was,maar als ik de verpakking niet open mag maken hoe weet ik dan of alle spullen er inzitten en of hij goed werkt naar verwachting.kreeg dus mijn geld niet terug terwijl ik deze fact.dd 9 febr. Gekocht heb .ben 12 febr.naar winkel geweest binnen 14 dagen retourneren zeggen ze,doen ze er ook een formulier bij met omschrijving product bevalt niet heb deze aangekruist. En je kunt er niks mee. Zeeeer slechte service van mediamarkt.

Als een product niet naar wens werkt moet je deze binnen de omruilperiode terug kunnen brengen en geld terug geven.

Media Markt
    Geachte mevrouw Van Duren,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, echter had ik niet het geluk om u te spreken. Er kon geen voicemail worden ingesproken. Graag zie ik uw bereikbaarheid tegemoet om alsnog telefonisch contact te kunnen hebben over uw situatie.Ik zie uit naar uw reactie.
    Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
    Hanneke
    Hallo Annemarie ,je kunt me telefonisch bereiken vandaag ben nu thuis,of anders maandag en dinsdag .m vr gr Hanny v duren
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Duren,Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw situatie. Zoals besproken kunt u het product retourneren aan Media Markt. De procedure hiervoor ontvangt u straks per mail. Ik hoop u hiermee een passende oplossing te hebben gebonden.
    Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
    Hanneke
    ben zeer tevreden met deze oplossing, toch nog een goede service van mediamarkt. toppie

Hanneke

Ook een klacht indienen over Media Markt?