Klacht Media Markt: Router sitcom

Klachtnummer
# 62213
Gebruiker
mppijs@me.com
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn router is 3.5 jaar oud hij is stuk terwijl er 10 jaar garantie op de doos staat.
In de winkel waar ik de router heb gekocht werd mij verteld dat er maar 2 jaar garantie opzit , hoe lossen we dit op want hier ben ik niet tevreden mee.

De oplossing

Ik wil dat ze de garantie toe passen die op de doos staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pijs, Bedankt voor het melden van uw klacht. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen we graag weten bij welke vestiging (plaats) u de laptop ter reparatie heeft aangeboden. Zodra u de aanvullende informatie heeft doorgegeven wordt uw klacht bij de betreffende vestiging voorgelegd en in behandeling genomen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    mppijs@me.com
    Datum
    Hallo het gaat over de router sitcom hij is gekocht in Breda .
    Gr. M.Pijs
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pijs, Bedankt voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Breda. Uw klacht wordt door Media Markt Breda in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Breda. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    mppijs@me.com
    Datum
    Waarom hoor ik niets van mijn klacht over mijn router
    Gr. Riny
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Ik vind het zeer vervelend om van u te vernemen dat u aangeeft dat u nog geen bericht heeft ontvangen inzake deze klacht.
    Na het lezen van uw melding heb ik direct contact opgenomen met mijn collega van de service afdeling van Media Markt Breda.Mijn collega van de service afdeling van Media Markt Breda zal vandaag of uiterlijk morgen inhoudelijk op deze klacht ingaan.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen