Klacht Media Markt: Ruilen koptelefoon

Klachtnummer
# 99005
Gebruiker
Jermaine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 februari heb ik mijn vriendin een JBL headphone voor haar verjaardag cadeau gegeven. Enthousiast heeft zij de koptelefoon uitgepakt en gepast. Direct bleek dat de koptelefoon veel te groot voor haar hoofd was. Daarom hebben we hem direct weer netjes in de originele verpakking gedaan en de doos weer netjes dichtgemaakt. De originele stickers waarmee de doos dichtzit zijn nog helemaal heel.

Afgelopen donderdag gingen wij samen naar de MediaMarkt in Zaandam, waar ik de koptelefoon ook gekocht heb, om een kleinere voor haar uit te zoeken. Bij de servicebalie kregen we te horen dat we de koptelefoon niet mochten ruilen omdat we de doos opengemaakt hebben (wat overigens niet aan de doos te zien is, enkel de stickertjes zitten een beetje los). Daar gaat mijn verjaardagscadeau en nu geen geld om een extra koptelefoon aan te schaffen. Is hier nog iets aan te doen?

Alvast veel dank.

Met vriendelijke groet,
J. Lachman

De oplossing

Graag zouden wij ons geld terug willen of een tegoedbon, zodat we een andere koptelefoon kunnen uitzoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht doorgenomen met Media Markt Zaandam. Zij hebben aangegeven vandaag contact met u op te nemen om zoeken naar een oplossing.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zaandam uw klacht naar behoren afhandelt. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen