Opgelost door Media Markt: Ruilen na 14 dagen

nemo

Voor mijn vakantie heb ik een wake-up light besteld voor een verjaardag zodat ik de lamp op tijd binnen zou hebben. Nu net terug van vakantie blijkt dat zij de lamp al van iemand anders heeft gehad.
Gisteren contact gehad met Mediamarkt klantenservice en mijn verhaal uitgelegd en dat ik dus nu 5 dagen te laat ben om binnen hun voorwaarden te retourneren.
Ik had gehoopt op een beetje coulance, mede omdat het ook zomervakantie is voor veel mensen,maar het enige antwoord dat ik kreeg per mail was dat zij geen uitzondering kunnen maken op de retourtermijn.
Ik vind het echt schandalig maar dat is dus de manier waarop media markt met zijn klanten om gaat. Ik kocht al mijn spullen altijd in de winkels van Media Markt maar mij zijn zij nu kwijt als klant.
Ik heb nog gereageerd op de mail die ik had ontvangen maar heb daar 24 uur later nog niets op gehoord.

Mogelijkheid om product alsnog te retourneren

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de manier van afhandeling van Media Markt. Uiteraard zouden wij graag met u in gesprek gaan om te zoeken naar een passende oplossing. Hiervoor hebben wij getracht u telefonisch te bereiken, echter zonder succes. Graag verneem ik wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het terugbellen.

Zoals telefonisch besproken kunt u het pakket alsnog retourneren en zult u na ontvangt het volledige aankoopbedrag retour ontvangen.

Daarnaast willen wij u graag adviseren om lid te worden van onze Media Markt club. Als lid kunt u van vele voordelen geniet en een daarvan is dat u altijd 28 dagen de tijd heeft om uw aankopen te retourneren.

Kijk voor meer informatie op:

Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    nemo
    Alsnog netjes afgehandeld. Bedankt voor de service.

nemo

Ook een klacht indienen over Media Markt?