Klacht Media Markt: Ruilen navigatiesysteem

teddy

Wij hebben zaterdag een garmin navigatiessyteem gekocht bij Mediamarkt Den Bosch ook hebben we 2 keer gevraagd of die geruild kon worden werd 2 keer ja gezegd tegen ons maar nu is die navigatie niet goed dus wij weer naar de winkel en nu zeggen ze dat er niet meer geruild kan worden wat te doen nu?

Mvg,

G Nelissen

Ik wil dat had dus als nog opgelost wordt!!

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw navigatie systeem niet wordt omgeruild, ondanks dit volgens u is afgesproken.

Media Markt Den Bosch geeft aan contact met u opgenomen te hebben.
    De afspraak om het product om te ruilen is hen niet bekend, behalve de omruil die mogelijk is als het product ongeopend/ongebruikt binnen 14 dagen retour kan op grond van de retour/omruilvoorwaarden.

Wel is u aangeboden uw klachten met de navigatiesysteem te verhelpen. Hierop heeft u niet positief gereageerd.

Wij hopen alsnog deze oplossing voor u uit te kunnen voeren, waarvoor u zich mag melden bij Media Markt Den Bosch.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dhr. V. Pakvis.
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?