Klacht Media Markt: Ruilen navigatiesysteem

Klachtnummer
# 128737
Gebruiker
teddy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben zaterdag een garmin navigatiessyteem gekocht bij Mediamarkt Den Bosch ook hebben we 2 keer gevraagd of die geruild kon worden werd 2 keer ja gezegd tegen ons maar nu is die navigatie niet goed dus wij weer naar de winkel en nu zeggen ze dat er niet meer geruild kan worden wat te doen nu?

Mvg,

G Nelissen

De oplossing

Ik wil dat had dus als nog opgelost wordt!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw navigatie systeem niet wordt omgeruild, ondanks dit volgens u is afgesproken.

    Media Markt Den Bosch geeft aan contact met u opgenomen te hebben.
    De afspraak om het product om te ruilen is hen niet bekend, behalve de omruil die mogelijk is als het product ongeopend/ongebruikt binnen 14 dagen retour kan op grond van de retour/omruilvoorwaarden.

    Wel is u aangeboden uw klachten met de navigatiesysteem te verhelpen. Hierop heeft u niet positief gereageerd.

    Wij hopen alsnog deze oplossing voor u uit te kunnen voeren, waarvoor u zich mag melden bij Media Markt Den Bosch.

    Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis.
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen