Klacht Media Markt: S8 cashback actie met 100,- word hordeloop.

Thethe2010

Laatst was er een actie van Samsung met een cashback van 100,- bij inlevering van een oude smartphone. Evt. had de telefoon/tablet een meerwaarde, maar dat betrof enkele type/merken. De actie liep voor de aankopen van 21-8 t/m 1 oktober 2017. Online kon je ook uiteraard tot 23.59uur op zondag 1/10 bestellen. Nu stond ik bij MM-Arena en kreeg de mededeling ik was telaat voor het inleveren van een toestel. U moet bij Samsung hiervoor zijn.
Met wat stoom uit de oren een dag later Samsung gebeld en kreeg daar te horen u moet bij MM zijn want die hebben eigen inruilplatforms.
Toen maar de MM=klantenservice gebeld en die begreep de logica, maar was niet gemachtigd tot besluiten. Uw antwoord krijgt u per mail, uiterlijk morgenochtend. Na drie dagen maar weer gebeld en weer naar Samsung gestuurd.....dacht van niet dus. Ik zou weer benaderd worden per telefoon voor de oplossing en ik wacht nog steeds.

Nu drie muren gezien en iedereen wijst naar elkaar.
1. MM-Arena
2. Samsung
3. MM-Online

Leuk een actie bedenken, maar aan de uitvoering mankeert toch wat.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van de Samsung inruilactie. Graag geven wij u enige uitleg over de actie. Als u in de aankoopperiode van 21 augustus t/m 1 oktober 2017 een Samsung Galaxy S8 of S8+ koopt, heeft u bij het inleveren van een oude smartphone de mogelijkheid om € 100,- inruilwaarde te ontvangen. Aangezien het inruilen van uw oude smartphone online niet mogelijk is, moet u naar een vestiging. Het inleveren van uw oude smartphone kon in de vestigingen van MediaMarkt alleen tot 1 oktober 2017. Het is dus helaas niet meer mogelijk om uw oude smartphone in één van onze MediaMarkt vestigingen in te leveren maar alleen nog via Samsung zelf. De website waar de aanmelding ingediend kan worden vindt u hieronder

Registreer u voor 14 oktober 2017.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben u op 11 oktober geïnformeerd dat u bij Samsung moet zijn voor de cashback actie. Dit blijkt achteraf helaas niet te kloppen. U kunt zich nog tot morgen (14 oktober 2017) melden bij de servicebalie van één van onze vestigingen voor de cashback actie van € 100,-. U dient dus naar de winkel te gaan om uw oude smartphone in te ruilen en daarbij dient u ook uw aankoopbewijs van uw s8 mee te nemen. Tot slot mag uw Samsung tot uiterlijk 1 oktober zijn aangeschaft.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?