Opgelost door Media Markt: Samsun TV nog niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176816
Gebruiker
Radesh
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Staat op de site levertijd 4 tot 6 dagen.
Dus hebben we een TV besteld en 6500 euro direct overgemaakt.
Wij wachten nu al meer als 3 weken op de tv.
EN duidelijke antwoord over de levering krijgen we ook niet.
Echt belachelijk is dit dat zo een mega bedrijf zoiets niet waar kan maken.
Dit is ook de laatste keer dat ik bij hun iets bestel.
Dit vindt ik echt jammer

De oplossing

Graag deze week nog leveren AUB.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en de datum van levering van de door u bestelde televisie met u besproken.

    Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.
  2. Auteur
    Radesh
    Datum
    zoals telefonisch afgesproken zouden wij de samsung tv curved UE78KS9000 afgelopen zaterdag 16 juli bezorgd krijgen. Dit is niet gebeurd. Wij hebben de hele dag moeten wachten op onze tv wat uiteindelijk niet bezorgd is.

    Na het bellen naar mediamarkt bleek er weer een fout gemaakt te zijn met de zending.

    Op z'n minst verwachten wij maandag 18 juli onze tv inclusief een waardebon/vergoeding en installatie extra.



    Reden: omdat we 4 tot bijna 5 weken moeten wachten op onze bestelling.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het heel vervelend om te vernemen dat uw televisie nog niet geleverd is.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u en de vervoerder gehad en is er een afspraak gemaakt voor levering en installatie.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet.
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Uit onze administratie blijkt dat uw televisie inmiddels is afgeleverd.

    Wij hebben u telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes.

    Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.
  5. Auteur
    Radesh
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij hebben onze tv netjes binnen gekregen. De Tv is ook opgehangen voor ons.

    Wij zijn op dit moment meer als tevreden over ons product en de verdere dienstverlening vanuit Media Markt.

    Dankzij mevrouw N. Meijer.
    Heel erg bedankt.

    Mvg,
    Familie Ramtahal

    Ook de medewerkers van Dynalogic waren zo vriendelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Radesh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen