Klacht Media Markt: Samsung A5 na 4 maanden defect zonder vallen/stoten, maar geen garantie?

Klachtnummer
# 250029
Gebruiker
Marnixvdvelden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli 2016 nieuwe Samsung A5 gekocht bij de Mediamarkt. Na vier maanden houdt het scherm er opeens mee op. Is niet gevallen geen breuken te zien. Eerst voor de helft nog beeld, na paar uur scherm helemaal zwart met alleen wat lichte lijntjes aan de bovenkant. Volgens reparateur Dynafix is hij total loss verklaard!!!! Ik geloof er helemaal niets van, maar de mediamarkt biedt geen oplossing omdat het niet binnen de garantie valt. Ik ben mijn 350 euro gewoon kwijt, 4 maanden na aankoop. Dit kan toch niet? Samsung /Mediamarkt hebben gewoon een slecht product geleverd

De oplossing

Mijn geld terug of een nieuwe Samsung A5

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw toestel defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?