Klacht Media Markt: samsung galaxy s5 neo g 903 s

# 191968
B

Op 29 01 2016 had ik deze telefoon gekocht bij Media Markt te Amersfoort voor 313,95

Op 17 09 2016 ben ik terug gegaan naar Media markt met kapot camera de telefoon is aangenomen en op gestuurd op 5 oktober krijg ik een brief met een voorstel dat ik ander telefoon krijg Samsung S6 met een prijsopgave van 354,00 moet bij betalen . Op 07 09 2016 is een bezwaar gemaakt dat ik niet mee akkoord ga en dat telefoon onder garantie valt. Op zelfde dag kreeg te horen dat de telefoon niet wordt gemaakt reparatie is duurder dan camera .op 13 -10-2016 heb ik telefoon terug gekregen zonder reparatie.

Ik wil graag een oplosin

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de camera van uw telefoon defect is. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben tot op heden helaas geen reactie ontvangen. Graag vernemen wij alsnog wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken. Mochten wij geen reactie van u ontvangen beschouwen wij uw klacht als afgehandeld.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?