Klacht Media Markt: Samsung galaxy s5 problemen

Daanboy

ik heb op 20 september mijn telefoon gekocht bij The Wall.
eind november, begin december begin ik de heletijd het probleem te krijgen dat de telefoon sloom reageert en heel er warm word en de batterij heel snel leeg gaat (dat ik niet verwacht van één van de nieuwste samsung telefonen).

ik heb op heel veel websites opgezocht wat ik eraan kon doen tegen de hitte.
-telefoon resetten.
-telefoon opnieuw opstarten.
-actieve apps sluiten.
-onder de koude kraan houden.

dat de telefoon sloom reageert heb ik nog niks over gevonden, en dat de batterij snel leeg gaat ook niet terwijl ik alleen wifi en tril stand aan heb staan en de helderheid automatisch.

en het laatste ding is de camera, als je een foto maakt dat maakt het geluid, dat kan ik niet uitzetten.
ik heb gelezen dat bij sommige samsung galaxy s5's het wel kan uitzetten.
voor de rest geen oplossing gevonden.

Mvg, Daan versteeg

dat ik hem gratis mag laten repareren door de mediamarkt. Of dat ik een nieuwe telefoon mee krijg.

Media Markt
    Geachte heer Versteeg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail in heb gesproken. U kunt uw telefoon bij elke Media Markt ter reparatie aanbieden. Ik adviseer u het aankoopbewijs mee te nemen voor de aanspraak op garantie. De telefoon wordt door Media Markt voor onderzoek opgestuurd naar het Samsung service center. Het onderzoek wijst uit wat de oorzaak van het defect is en hoe dit opgelost kan worden en/of dit binnen de garantie voorwaarden is.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Daanboy
    Dedankt voor uw reactie.Mvg daan versteeg
    Media Markt
    Geachte heer Versteeg, Uiteraard graag gedaan.Klachtenkompas verplicht ons om te reageren op uw berichten. Vriendelijk verzoek ik u een bericht te plaatsen indien u reactie van ons verlangt. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?