Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Samsung galaxy s5 problemen
Details
De klacht
ik heb op 20 september mijn telefoon gekocht bij The Wall.eind november, begin december begin ik de heletijd het probleem te krijgen dat de telefoon sloom reageert en heel er warm word en de batterij heel snel leeg gaat (dat ik niet verwacht van één van de nieuwste samsung telefonen).
ik heb op heel veel websites opgezocht wat ik eraan kon doen tegen de hitte.
-telefoon resetten.
-telefoon opnieuw opstarten.
-actieve apps sluiten.
-onder de koude kraan houden.
dat de telefoon sloom reageert heb ik nog niks over gevonden, en dat de batterij snel leeg gaat ook niet terwijl ik alleen wifi en tril stand aan heb staan en de helderheid automatisch.
en het laatste ding is de camera, als je een foto maakt dat maakt het geluid, dat kan ik niet uitzetten.
ik heb gelezen dat bij sommige samsung galaxy s5's het wel kan uitzetten.
voor de rest geen oplossing gevonden.
Mvg, Daan versteeg
De oplossing
dat ik hem gratis mag laten repareren door de mediamarkt. Of dat ik een nieuwe telefoon mee krijg.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.