Klacht Media Markt: Samsung Galaxy S7 2x opgestuurd

Amir

De Samsung Galaxy S7 gehaald op de release dag (11 maart). Na 2 weken was de voor camera defect en opgestuurd, 2 weken later kreeg ik de telefoon weer terug.
Nu 2 maanden later gaat het toestel niet meer aan en wordt erg heet en geeft een rare code in het groen en in het rood. Nu weer opgestuurd.
Hoelang blijft dit doorgaan? Ook al valt dit alles onder de garantie het kost mij toch geld omdat ik mijn abonnement betaal.

Ik wil graag geld terug of een nieuw toestel

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u.

Amir
    Ik ben bereikbaar van 17:00 tot 21:00 door de week en in het weekend van 13:00 tot 23:00

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw telefoon defect is. Zoals telefonisch besproken is uw toestel momenteel voor herstel bij het geautoriseerde service centrum. Wij hebben navraag gedaan wanneer deze ongeveer klaar zal zijn en zullen u hier spoedig over informeren.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels een reactie ontvangen van het geautoriseerde service centrum. Deze hebben aangegeven dat u uiterlijk in de loop van volgende week bericht krijgt over de status van de reparatie.

Wij gaan er vanuit dat de klacht daarmee afgehandeld is.

Amir
    Ik heb op internet gezocht dat ik dus een virus had waardoor mijn telefoon geroot wordt en overal reclame komt (ook op het beginscherm) en daardoor mijn telefoon gecrashed is.
    Omdat dit virus mijn telefoon heeft geroot heb ik 1 vraag: Heb ik nog garantie of niet? Het is een virus dus ik heb mijn telefoon niet zelf geroot.

Ben niet meer bereikbaar via telefoon.

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels zien wij dat het toestel is afgehaald. Graag vernemen wij van u of deze nu naar behoren werkt.

In afwachting van uw reactie.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen, wij gaan er vanuit dat de klacht naar behoren is afgehandeld. Indien dit niet het geval is vernemen wij dat graag van u.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?