Klacht Media Markt: Samsung Galaxy S7 2x opgestuurd

Klachtnummer
# 171702
Gebruiker
Amir
Datum
7 reacties

Details

Klacht

De Samsung Galaxy S7 gehaald op de release dag (11 maart). Na 2 weken was de voor camera defect en opgestuurd, 2 weken later kreeg ik de telefoon weer terug.
Nu 2 maanden later gaat het toestel niet meer aan en wordt erg heet en geeft een rare code in het groen en in het rood. Nu weer opgestuurd.
Hoelang blijft dit doorgaan? Ook al valt dit alles onder de garantie het kost mij toch geld omdat ik mijn abonnement betaal.

Gewenste oplossing

Ik wil graag geld terug of een nieuw toestel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Amir
    Datum
    Ik ben bereikbaar van 17:00 tot 21:00 door de week en in het weekend van 13:00 tot 23:00
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw telefoon defect is. Zoals telefonisch besproken is uw toestel momenteel voor herstel bij het geautoriseerde service centrum. Wij hebben navraag gedaan wanneer deze ongeveer klaar zal zijn en zullen u hier spoedig over informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben inmiddels een reactie ontvangen van het geautoriseerde service centrum. Deze hebben aangegeven dat u uiterlijk in de loop van volgende week bericht krijgt over de status van de reparatie.

    Wij gaan er vanuit dat de klacht daarmee afgehandeld is.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Amir
    Datum
    Ik heb op internet gezocht dat ik dus een virus had waardoor mijn telefoon geroot wordt en overal reclame komt (ook op het beginscherm) en daardoor mijn telefoon gecrashed is.
    Omdat dit virus mijn telefoon heeft geroot heb ik 1 vraag: Heb ik nog garantie of niet? Het is een virus dus ik heb mijn telefoon niet zelf geroot.

    Ben niet meer bereikbaar via telefoon.
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels zien wij dat het toestel is afgehaald. Graag vernemen wij van u of deze nu naar behoren werkt.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen, wij gaan er vanuit dat de klacht naar behoren is afgehandeld. Indien dit niet het geval is vernemen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen