Klacht Media Markt: Samsung tv na 2 jaar en 7 maanden stuk.

Klachtnummer
# 80118
Gebruiker
Amakran
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Samsung UE46D6200 van 20-03-2012 heeft ziens kort een zwarte streep van 1.5 mm horizontaal en hele lichte strepen over het gehele beeld, ik heb vervolgens alles los gekoppeld, een update uitgevoerd maar dat heeft niet gewerkt.
Heb vervolgens contact opgenomen met media markt zij gaven aan dat mijn garantie is verlopen en dat ik contact moet op nemen met Samsung .
Ik heb toen de medewerker duidelijk gemaakt dat ik een koop overeenkomst heb met media markt en dat zij gezien de wettelijke garantie met een passende oplossing moeten komen. de medewerker bleef er bij ik moest contact op nemen met Samsung.

De oplossing


Als een tv buiten mijn schuld kapot gaat, binnen zo'n korte tijd, moet deze gewoon gerepareerd worden . Een tv moet, afhankelijk van de prijsklassen en specificaties, toch zeker 5 jaar meegaan. Dat betekent, dat een tv gedurende de 5 jaar economisch wordt afgeschreven. Dit is een redelijke termijn voor televisies. Ik zal wel moeten bijdragen in de reparatiekosten mocht dat te hoog zijn wil ik mijn koop contract ontbinden en een bijdragen terug ontvangen maar niet meer dan de rest waarde na mijn gebruiksdeel (bijv. 1/5).
Als MM mij vraagt de tv langs te brengen, zal ik dit ook doen.
Hoop op een passende oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Amakran,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er een zwarte streep door het scherm van uw televisie aanwezig is. Na het lezen van uw klacht heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Toeval trof; u was op dat moment bij Media Markt Amsterdam Arena om de televisie aan te bieden voor reparatie.
    Daarnaast heb ik u een beknopte uitleg gegeven over de eventuele reparatiekosten en over het ontbinden van de koop.We wachten af op de onderzoek uitkomsten van het geautoriseerde service center. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen