Klacht Media Markt: Samsung UE40KU6100 Defect

Klachtnummer
# 285764
Gebruiker
Steef Timmermans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds medio mei 2017 ben ik trotse eigenaar geworden van een Samsung UE40KU6100 Curved 4K TV, als scherm voor mijn xbox. Toen ik van de week mijn tv wilde aanzetten, bleef het scherm continu zwart. Het leek alsof de tv geen signaal ontving of überhaupt aan wilde gaan.
Na heel wat knopjes op de afstandsbediening te hebben gehad, kreeg ik gelukkig beeld, nou ja beeld.. In het midden van het scherm was een grote vlek/barst te zien, die aan de buitenzijde totaal niet zichtbaar is. Er zijn geen objecten die vrij staan rondom mijn tv die hiervan de oorzaak konden zijn, vandaar dat ik nu achterblijf met veel vragen, weinig antwoorden en een defecte tv van nog geen 7 maanden oud.
In hoeverre kan dit gerepareerd, dan wel vervangen (geld terug) worden?

Ik hoop spoedig een reactie van jullie te horen omtrent dit probleem, wellicht is dit een vaker voorkomend probleem?

Dank.

Gewenste oplossing

Gezien de lopende garantie van 2 jaar, een kosteloze reparatie OF het aankoopbedrag terug ter compensatie gezien de deugdelijkheid van het product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend dat uw televisie gebreken vertoond. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Steef Timmermans
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    De aankoop is gedaan bij jullie vestiging in Roermond.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Roermond en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen