Klacht Media Markt: Sceen protector iphone 7

Klachtnummer
# 198932
Gebruiker
Angelina rosez
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Media markt Eindhoven Ekkersrijt, 5692AD Son en Breugel,

Had vanavond een protector gekocht voor mijn iphone 7.
Toen ik hem openende zag ik dat het een heel andere glasscherm is dan aangeven, aangezien de mijne er al af was had ik geen andere keus om hem als nog erop te plakken

Heb eigelijk het gevoel dat ik opgelicht ben, aangezien er heel iets anders aangeven staat, met deze kan ik niks omdat die niet de juiste bescherming bied. Nu moet ik als nog een andere kopen en heb ik 20,- weggegooit.

Datum van aankoop:

3-12-16 om 18:22

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik de aangegeven screen protector of het aankoopbedrag retour, zodat ik wel de juiste kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPhone screen protector niet is zoals u dat had verwacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Angelina rosez
    Datum
    Beste mv Meijer,

    Bedankt voor de snelle reactie,
    U kunt mij morgen tussen 2 en 5 telefonisch bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    A Rosenberg
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het uiterst vervelend dat u de verkeerde screen protector heeft ontvangen. Wij willen u vragen om met de protector en alle bijbehorende dingen langs te gaan bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt. U kunt langs komen bij de smartbar en hier zal de protector bekeken worden. Indien blijkt dat u inderdaad een foutieve protector heeft ontvangen wordt er uiteraard een passende oplossing aangeboden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen