Klacht Media Markt: Schade aan natuurstenen vloer toegebracht door Ritmo BV.

Klachtnummer
# 285457
Gebruiker
ECAMPR
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In opdracht van de MediaMarkt wordt, door Ritmo BV, bij mij een wasmachine afgeleverd en de oude mee retour genomen. Bij het meenemen van de oude machine wordt mijn natuurstenenvloer behoorlijk beschadigd, ze schuiven met de machine over de vloer. Hierdoor ontstaan behoorlijk diepe en grote krassen.
Ik stel Ritmo BV, schriftelijk aansprakelijk, zij vragen mij om alles exact te beschrijven en een offerte voor het herstel toe te sturen. Dat heb ik netjes gedaan en de ontvangst van deze info wordt bevestigd door Ritmo. Nu ruim 4 weken later nog steeds geen enkele reactie van Ritmo ontvangen. Schade aan de vloer bedraagt ruim 700 euro.

Gewenste oplossing

Volledige vergoeding van het herstel van onze vloer volgens de offerte die Ritmo heeft ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat Ritmo de schade aan uw vloer tot op heden niet heeft vergoed. Graag ontvangen wij middels een reactie op dit bericht uw bestelnummer en de mailwisseling tussen u en Ritmo.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    ECAMPR
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij zijn blij te vernemen dat Ritmo u van een antwoord heeft voorzien. De schade die is ontstaan tijdens de levering kan helaas niet vergoed worden door MediaMarkt, omdat de vervoerder hier verantwoordelijk voor is. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht wat de uiteindelijke oplossing zal zijn vanuit Ritmo.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen