Klacht Media Markt: Schade aan natuurstenen vloer toegebracht door Ritmo BV.

ECAMPR

In opdracht van de MediaMarkt wordt, door Ritmo BV, bij mij een wasmachine afgeleverd en de oude mee retour genomen. Bij het meenemen van de oude machine wordt mijn natuurstenenvloer behoorlijk beschadigd, ze schuiven met de machine over de vloer. Hierdoor ontstaan behoorlijk diepe en grote krassen.
Ik stel Ritmo BV, schriftelijk aansprakelijk, zij vragen mij om alles exact te beschrijven en een offerte voor het herstel toe te sturen. Dat heb ik netjes gedaan en de ontvangst van deze info wordt bevestigd door Ritmo. Nu ruim 4 weken later nog steeds geen enkele reactie van Ritmo ontvangen. Schade aan de vloer bedraagt ruim 700 euro.

Volledige vergoeding van het herstel van onze vloer volgens de offerte die Ritmo heeft ontvangen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat Ritmo de schade aan uw vloer tot op heden niet heeft vergoed. Graag ontvangen wij middels een reactie op dit bericht uw bestelnummer en de mailwisseling tussen u en Ritmo.

In afwachting van uw reactie.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

ECAMPR
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn blij te vernemen dat Ritmo u van een antwoord heeft voorzien. De schade die is ontstaan tijdens de levering kan helaas niet vergoed worden door MediaMarkt, omdat de vervoerder hier verantwoordelijk voor is. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht wat de uiteindelijke oplossing zal zijn vanuit Ritmo.

In afwachting van uw reactie.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?