Klacht Media Markt: Schade showmodel, maar geen geld terug!

Klachtnummer
# 157011
Gebruiker
JelleG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens de btw-actie van de MediaMarkt heb ik daar een lens gekocht,
de Nikon 24-70 F2.8 Nano (Van 1200,-). Dit was het laatste model, het
showmodel. Nu ben ik zelf student, en had ik in de weken daarna
tentamens. Pas op de 12e dag nadat ik hem gekocht had had ik tijd om
hem te testen, en toen bleek dat er een stroef stukje in de zoom zat. Op dat moment was ik in het kamp in Calais aan het werk, en kon ik natuurlijk niet langs.
Toen ik daarmee naar de MediaMarkt ging, zeiden zij dat ze hem op
zouden sturen naar Nikon omdat ik hem op de 15e dag ging omruilen, en
de garantieperiode van 2 weken net verlopen was. Nu kreeg ik een mail
van Nikon dat het val- of stootschade betreft, en dat er voor
reparatie een rekening van 680,- aan vast zit. Dit was ik niet van
plan te betalen, al omdat ik hem niet heb laten vallen. De verkoper
gaf mij gelijk, maar het meisje van de klachtenbalie niet.

Ik ben hier zeer ontevreden over: Er is mij gegarandeerd dat dit geen probleem zou zijn.

De oplossing

Omruil voor een nieuwe lens, of reparatie op kosten van de MediaMarkt. Evenuteel compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Grutterink,

    Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

    We hebben uw klacht doorgezet naar de vestiging Utrecht. Inmiddels hebben zij u voorzien van een oplossing, namelijk door uw product opnieuw ter reparatie aan te nemen en het het defect aan uw camera kosteloos herstellen.

    Hopelijk is uw klacht hiermee naar voldoening opgelost. Mocht u naar aanleiding van dit bericht verdere vragen hebben, horen we deze uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen