Opgelost door Media Markt: Schandalig naar zo’n korte tijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 278158
Gebruiker
Gerarddaley
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn tv is 2 jaar en 4 maanden oud nu er klachten zijn steeds zwarte strepen in beeld en word gloeiend heet contact met samsung gehad hun kunnen ons niet verder helpen omdat de 2 jaar voorbij zijn zeggen ze wat ik schandalig vind tv koste 3.399 euro eerst bij mediamarkt geweest en hun stuurde me naar samsung

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie na twee jaar en vier maanden gebreken vertoond. Wij vernemen graag middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Gerarddaley
    Datum
    filiaal roermond
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Roermond en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van de klantenservice van MediaMarkt Roermond. De klantenservice heeft voor u de koop ontbonden. Met de restwaarde heeft u vervolgens een nieuwe televisie gekocht. Wij zijn blij te vernemen dat u er samen met de vestiging bent uitgekomen.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  5. Auteur
    Gerarddaley
    Datum
    Mediamarkt heeft alles opgelost zeer goede service van hun
    Mediamarkt bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerarddaley
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben een restbedrag ontvangen heel tevreden over de klantenservice
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen