Opgelost door Media Markt: Schandalig naar zo’n korte tijd

Gerarddaley

Mijn tv is 2 jaar en 4 maanden oud nu er klachten zijn steeds zwarte strepen in beeld en word gloeiend heet contact met samsung gehad hun kunnen ons niet verder helpen omdat de 2 jaar voorbij zijn zeggen ze wat ik schandalig vind tv koste 3.399 euro eerst bij mediamarkt geweest en hun stuurde me naar samsung

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie na twee jaar en vier maanden gebreken vertoond. Wij vernemen graag middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

In afwachting van uw reactie.

filiaal roermond

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Roermond en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van de klantenservice van MediaMarkt Roermond. De klantenservice heeft voor u de koop ontbonden. Met de restwaarde heeft u vervolgens een nieuwe televisie gekocht. Wij zijn blij te vernemen dat u er samen met de vestiging bent uitgekomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Gerarddaley
    Mediamarkt heeft alles opgelost zeer goede service van hun
    Mediamarkt bedankt

Gerarddaley
We hebben een restbedrag ontvangen heel tevreden over de klantenservice

Ook een klacht indienen over Media Markt?