Klacht Media Markt: Schandalig

Klachtnummer
# 267264
Gebruiker
Haci
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vreselijk bedrijf! Totaaaal niet klantgericht
Op 10-7 om 21.50 uur een bestelling geplaatst, er stond gemeld dat het de volgende dag bezorgd zou worden.
11-7 's avonds was postnl geweest maar niet het pakketje van mediamarkt. Gebeld, ze vertelden een storing te hebben wat inmiddels al was opgelost, maar dat mijn bestelling dus in de storing is terechtgekomen en zoek is geraakt. Vandaag weer gebeld weer het zelfde smoesje. Totaal niet informeren, mail sturen, bellen helemaal niets. Al bel je zelf niet kan je eindeloos wachten op je bestelling. Op mijn vraag hoelang het gaat duren kunnen ze geen antwoord geven, mijn bestelling willen ze niet annuleren, optie om het in de winkel op te halen doen ze niet, en dan nog het lef hebben door te zeggen, dat wanneer ze de bestelling hebben gevonden niet kunnen garanderen dat het wel geleverd zal worden. Met een woord: schandalig van zo een bedrijf als mediamarkt walgelijk!!! Mijn bestelnummer opgeven, mailadres opgeven om ze te helpen bij jet vinden van mijn bestelling doet ze ook niets.
Echt waar schandalig bedrijf
Zo ga je niet om met klanten.

De oplossing

Per direct annuleren en mijn geld terug of ervoor zorgen dat ik het jn de winkel kan meenemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet is aangemaakt in het order systeem. Zoals telefonisch besproken is er sprake geweest van een storing en is men momenteel met man en macht bezig om dit op te lossen. Helaas kunnen wij momenteel niet anders dan afwachten. Ik wil u dus graag vragen om enig geduld.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Haci
    Datum
    Wat is enig geduld??? dit is al dag vier, elke keer hoor ik dat er aan gewerkt wordt?? moet ik nog een dag wachten of een maand??? ben er echt helemaal klaar mee, kom aub met een andere oplossing. Zo onduidelijk allemaal, komt er echt op neer van zoek het maar uit. Waar zijn onze rechten gebleven bij jullie? Zo schandalig dit, en dat van een bedrijf als mediamarkt.
  3. Auteur
    Haci
    Datum
    Zoek het probleem even lekker intern uit met elkaar zou ik zeggen, en
    Maak ons daar niet de dupe van! Wees een beetje klantgericht. Zorg voor een passende oplossing. Er liggen stapels van het product die we hebben besteld in de winkel, zorg ervoor dat we het daar kunnen meenemen, we hebben er tenslotte wel voor betaald, en we zitten hier geen geld te pompen. Klein beetje klantgerichtheid, met zo een kleine zet heb je al een betere naam! Want ik ga nu door totdat er een oplossing is!
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij begrijpen dat het vervelend is dat er niets bekend was over uw bestelling. Dit is een IT probleem dat momenteel wordt uitgezocht met de hoogste prioriteit omdat er in dat geval helaas geen oplossing mogelijk is. Wij zien dat uw bestelling inmiddels is aangemaakt en bij u is geleverd. De levering heeft vrijdag 14 juli plaats gevonden.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?