Klacht Media Markt: Schandalige behandeling nadat je online bestelling hebt gedaan en betaald!!!

J.K.L. Wilsoe

.14-7 Heb een siemens koelvriescombinatie besteld online.
16-7 email ontvangen De siemens komt pas in week 30, oke dacht ik
23-7 email ontvangen de siemens komt pas week 36 weer, maar ze bieden mij een alternatief aan een Bosch (die duurder is) zonder dat ik hoef bij te betalen. Gelijk het aanbod aangenomen (keurige behandeling van Mediamarkt dacht ik)
Vervolgens 8 dagen helemaal niets gehoord.
31-7 heb ik naar hun ge-emailed dat ik niks meer hoor van hun.
Vervolgens weer dagen niks gehoord.
3-8 eindelijk weer mail van mediamarkt, de siemens is weer op voorraad en is naar mij verzonden.
Ik heb toen direkt ge-emailed dat ik de siemens niet meer wil maar de bosch die zij mij meer dan een week geleden hebben aangeboden en ik geaccepteerd heb.
Krijg een email terug dat dat helaas niet meer mogelijk is. Ik kan de bestelling weigeren, als het dan weer bij hun aankomt, dan zullen ze mijn betaalde geld terugbetalen (heb net alle klachten gelezen hoe mensen meer dan twee weken op hun geld moeten wachten) en dan kan ik de bosch bestellen het volledige bedrag betalen en dan crediteren (hoe lang zal dat gaan duren, ze hebben al moeite om je je eigen geld terug te geven laat staan als het uit hun zak moet komen) ze het verschil.
Moet ik dit nou geloven!!! Wat een SCHANDALIGE BEHANDELING VAN EEN KLANT!!!

Ik wil gewoon de aangeboden Bosch koelvriescombinatie bezorgd krijgen en dat ze de oude meenemen. IS DAT TEVEEL GEVRAAGD!!

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen, uw klacht inhoudelijk besproken en u een passende oplossing aangeboden.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    J.K.L. Wilsoe
    De volgende dag werd ik gebeld, ze ging kijken wat ze voor mij kon doen. Later op de dag ben ik weer gebeld de bosch was onderweg en ik zou vd vervoerder horen wanneer het precies zou worden bezorgd de volgende dag. De volgende dag niks gehoord. Ook geen e-mail van de vervoerder.
    Vrijdagochtend weer gebeld naar mediamarkt. Deze dame heeft mij na een uur terug gebeld en zei de bosch komt na drie uur bij u aan. Ze had voor een speciale bezorging gezorgd!!!
    De Bosch werd om half vier bezorgd en de oude ijskast is meegenomen.
    Dezelfde dame heeft mij om vijf uur weer gebeld om te checken of het daadwerkelijk bezorgd was.
    KIJK DAT IS SERVICE, APPLAUS VOOR DEZE DAME, DIE WEET WAT SERVICE IS,
    Nu moet ik alleen nog een bon krijgen voor de Bosch, want ik heb geen garantie met een bon van een Siemens
    Hoop dat ze een bon kunnen e-mailen voor mij, dan ben ik uiterst tevreden!!!

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het fijn om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Uw compliment hebben wij doorgegeven aan de medewerker. Zij zal er zorg voordragen dat u nog een toevoeging ontvangt op uw aankoopbon voor de garantie op uw koel-vriescombinatie van Bosch.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?