Klacht Media Markt: Schandalige service.

Klachtnummer
# 325674
Gebruiker
Cindy2310
Datum
4 reacties

Details

De klacht

24-08-2018 een Acer chromebook gekocht. Een maand later laadt hij niet meer op. Je wordt van beneden naar boven en weer terug gestuurd. De laptop is van onze dochter die hem echt nodig heeft voor school. Boven zeiden ze dat hij gerepareerd moet worden en er dan een leenlaptop beschikbaar is. Eenmaal beneden de hele rompslomp ingevuld te hebben bellen ze naar boven voor een leenlaptop. Echter niet beschikbaar was al vastgezet voor een ander. Zegt die meid achter de balie ook nog dat zoiets niet vastgezet mag worden. Echter was er geen beschikbaar. Met een hoop gevloek en gescheld zonder laptop huiswaarts. Nu een groot probleem dochter zonder laptop. Gezeur op school erdoor en volgende week toetsen.

De oplossing

Een leenlaptop beschikbaar stellen en wel vandaag nog.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Cindy2310
    Datum
    Nog geen reactie
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u case in goede orde ontvangen, onze excuses voor de vertraging.
    De case is doorgezet naar desbetreffende vestiging en wij zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  3. Auteur
    Cindy2310
    Datum
    Laptop vanmorgen opgehaald. Dochter helemaal blij. Nu weer terugbrengen want rara de klacht is niet opgelost nieuwe oplader gekregen en een paar updates pfff. Andere oplader werkt niet daar waren ze bij de mediamarkt al achter. Nu weer terugbrengen voor reparatie. Dochter heel erg verdrietig liep al achter op school en moet dinsdag alles af hebben. Bedankt grrrrrrrr. Gevraagd om hem dan om te ruilen voor een nieuwe maar dat gaat niet.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat een vervelende situatie, wij hebben dit neergelegd bij de winkel.
    Wij willen graag kijken of er een mogelijkheid is tot een leenlaptop tot dat de huidige hersteld is.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen