Klacht Media Markt: Schandalige service.

Cindy2310

24-08-2018 een Acer chromebook gekocht. Een maand later laadt hij niet meer op. Je wordt van beneden naar boven en weer terug gestuurd. De laptop is van onze dochter die hem echt nodig heeft voor school. Boven zeiden ze dat hij gerepareerd moet worden en er dan een leenlaptop beschikbaar is. Eenmaal beneden de hele rompslomp ingevuld te hebben bellen ze naar boven voor een leenlaptop. Echter niet beschikbaar was al vastgezet voor een ander. Zegt die meid achter de balie ook nog dat zoiets niet vastgezet mag worden. Echter was er geen beschikbaar. Met een hoop gevloek en gescheld zonder laptop huiswaarts. Nu een groot probleem dochter zonder laptop. Gezeur op school erdoor en volgende week toetsen.

Een leenlaptop beschikbaar stellen en wel vandaag nog.

Nog geen reactie
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u case in goede orde ontvangen, onze excuses voor de vertraging.
    De case is doorgezet naar desbetreffende vestiging en wij zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Cindy2310
    Laptop vanmorgen opgehaald. Dochter helemaal blij. Nu weer terugbrengen want rara de klacht is niet opgelost nieuwe oplader gekregen en een paar updates pfff. Andere oplader werkt niet daar waren ze bij de mediamarkt al achter. Nu weer terugbrengen voor reparatie. Dochter heel erg verdrietig liep al achter op school en moet dinsdag alles af hebben. Bedankt grrrrrrrr. Gevraagd om hem dan om te ruilen voor een nieuwe maar dat gaat niet.
    Media Markt

Wat een vervelende situatie, wij hebben dit neergelegd bij de winkel.
    Wij willen graag kijken of er een mogelijkheid is tot een leenlaptop tot dat de huidige hersteld is.

M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?