Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Scheerapparaat scheert niet goed
Details
Klacht
16-4-2016 een philips scheerapparaat gekocht op basis van diverse goede reviews op internet. Echter mijn huid of baardgroei zorgt ervoor dat het scheerapparaat toch echt bepaalde stukken op geen enkele mogelijke wijze wil scheren.Mij wordt aangeboden het product ter reparatie aan te bieden. Retour mag niet voor geld immers het is een hygiene product. Uiteraard is het scheerapparaat niet kapot. Ik kan zelf wel bedenken dat het mijn huid of baardgroei is. Echter voor mij voldoet het scheerapparaat niet en ik wil mijn geld of desnoods een waardebon terug.
Ik ben behoorlijk kwaad dat mediamarkt zich achter deze regel verschuild, des te meer omdat ik het afgelopen jaar zo rond de € 2600,00 uitgegeven heb aan deze firma. En nu heb ik een klacht over een scheerapparaat van € 159,50 en dan word ik niet geholpen.
Van zo n duur scheerapparaat mag je toch verwachten dat het goed zijn werk doet???
Eventueel wil ik me wel eens komen scheren midden in de mediamarkt..
Gewenste oplossing
Geld terug of desnoods een waardebon.Waarom zou je moeten accepteren dat een duur scheerapparaat niet goed scheert...
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.