Klacht Media Markt: Scherm Ipad is niet goed

Wilenarjan

31 December 2016 nieuwe ipad met ipad hoes (schandalig duur) gekocht bij de mediamarkt. Afgelopen maand kwam er plotseling een verticale grijze streep op het scherm, dit blijkt drukschade te zijn. Of ik even 443,01 wil betalen voor reparatie. Punt 1: Hoe en wanneer ontstaat er drukschade? Punt 2: Hoezo geen garantie? Dit is mijn 3e Ipad, de 2 vorige doen het nog steeds prima, alleen wat trager, vandaar de nieuwe aanschaffing. Wij zijn tussen de 60 en 70 jaar, er wordt niet mee gegooid of iets dergelijks. Ik ben echt stomverbaasd......

Gewoon een nieuwe Ipad of kosteloos repareren, zijn jullie nou helemaal bedonderd.......
Een hele boze mevrouw van 65 jaar.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPad niet naar behoren werkt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas verbrak u de verbinding. Om uw klacht in behandeling te nemen vernemen wij graag van u waar u de iPad heeft aangeschaft en ingeleverd. Ook willen wij u vragen het referentienummer of opdrachtnummer van de reparatie opdracht aan ons toe te sturen. Zodra wij deze informatie hebben kunnen wij voor u bekijken wat er precies aan de hand is en wat we voor u kunnen betekenen.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Wilenarjan
    Goedemorgen,
    De Ipad is gekocht/ingeleverd bij de MediaMarkt te Zaandam.
    Opdrachtnummer is: N506-2329-0/SZ21600496
    Met vr. groet,
    Mw. Rem-Kraakman
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben de opdracht en de foto's van de iPad bekeken en willen u graag antwoord geven op de vragen. U vraagt zich af hoe en wanneer drukschade ontstaat. Drukschade is iets dat ontstaat door te veel druk uit te oefenen op een plaats die dat niet kan hebben. Dit kan meerdere oorzaken hebben, enkele voorbeelden zijn dat iPad ergens tussen vast heeft gezeten, omdat er te hard op gedrukt wordt of omdat er iemand op is gaan zitten.

Om terug te komen op uw andere vraag, drukschade is schade van buitenaf en valt daarom niet onder garantie. Alle defecten welke aan het product zelf te wijten zijn vallen onder de garantie, defecten door invloeden van buitenaf zoals druk-, val- of waterschade vallen niet onder de garantie. Eventuele kosten zijn in deze situatie dus voor uw eigen rekening.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij graag van u.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?