Klacht Media Markt: Scherm reparatie

ClaudiaScheppink

Ik heb op 21 april mijn iphone 5s scherm laten maken in jullie winkel. Dezelfde dag kwam ik er achter dat de audio jack kapot was, het touchscreen niet optimaal werkte en de homebutton verkeerd zat. Hij is vervolgens opgestuurd naar' Apple' zeiden ze en zou binnen twee weken terug zijn. Ik kon pas op 18 mei mijn mobiel ophalen die in slechtere staat was dan ooit te voren. De display werd binnen een seconde bij het testen van de mobiel paars. Ook is hij nooit naar Apple gestuurd maar naar een bedrijf in Goes. Weer werd hij opgestuurd naar dat bedrijf en heb ik mijn mobiel 2 juni terug gekregen. Echter werkt het display nog steeds niet. Hij tikt apps aan die ik niet heb aangeklikt, het scherm flikkert en loopt vast. Ik heb mijn mobiel weer moeten terug sturen naar een bedrijf dat ik totaal niet vertrouw.

Is het niet beter om mij een nieuw exemplaar te geven i.p.v. als ik het moet geloven honderden euro's te betalen voor reparatiekosten?

Claudia Scheppink

Ik zou graag een nieuwe mobiel willen aangezien mij ten eerste wordt verteld dat mijn mobiel in handen kwam te vallen van Apple wat niet zo is. Vervolgens tot twee maal toe ik mijn mobiel in slechtere staat toe krijg dan hij ooit was. Ik ben al meer dan een maand mijn mobiel kwijt en als ik het moet geloven jullie ook meer dan 300 euro kwijt aan reparatiekosten.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het herstellen van uw scherm misloopt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena en deze verzocht vandaag of morgen contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken is er inmiddels contact geweest met Media Markt Amsterdam Arena. Er is u een oplossing aangeboden en de klacht is daarmee afgehandeld.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?