Klacht Media Markt: Schermreparatie iPhone 6

Klachtnummer
# 192056
Gebruiker
Marcel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft haar iPhone 6 voor een schermreparatie aangeboden bij Mediamarkt tilburg (woonachtig) deze reparatie is uitgevoerd voor een bedrag van 120 euro deze reparatie is niet goed verricht zij is vervolgens terug gegaan en heeft te telefoon weer aangeboden voor reparatie echter wederom is deze niet goed gerepareerd wederom laat het scherm los!! Aangezien zij ondertussen verhuisd is naar Arnhem is zij naar de mediamarkt Arnhem gegaan de medewerker al daar zij dit had niet mogen gebeuren alleen mogen wij de telefoon hier niet repareren dit moet in Tilburg, ook de termijn van drie maanden is ondertussen verlopen echter de medewerker in Arnhem zei: of het nu drie of vier maanden geleden is dit mag niet gebeuren, zij is vervolgens naar Mediamarkt in Tilburg gegaan echter omdat de drie maanden om zijn wordt deze niet gerepareerd. Ik vindt deze manier van handelen buiten gewoon asociaal. Kortom een reparatie hoort goed uitgevoerd te worden.

De oplossing

Kosteloos reparatie van het scherm!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het herstellen van het iPhone scherm niet naar behoren is verlopen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Tilburg met het verzoek dit intern te overleggen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Tilburg. U bent per e-mail geïnformeerd dat u nogmaals langs kunt komen met het toestel. Er wordt dan bekeken wat de oorzaak is van het loslaten van het scherm. Naar aanleiding van de uitkomst hiervan wordt bepaald of het scherm kosteloos vervangen wordt.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen