Klacht Media Markt: Schermreparatie iPhone 6

# 192056
Marcel

Mijn dochter heeft haar iPhone 6 voor een schermreparatie aangeboden bij Mediamarkt tilburg (woonachtig) deze reparatie is uitgevoerd voor een bedrag van 120 euro deze reparatie is niet goed verricht zij is vervolgens terug gegaan en heeft te telefoon weer aangeboden voor reparatie echter wederom is deze niet goed gerepareerd wederom laat het scherm los!! Aangezien zij ondertussen verhuisd is naar Arnhem is zij naar de mediamarkt Arnhem gegaan de medewerker al daar zij dit had niet mogen gebeuren alleen mogen wij de telefoon hier niet repareren dit moet in Tilburg, ook de termijn van drie maanden is ondertussen verlopen echter de medewerker in Arnhem zei: of het nu drie of vier maanden geleden is dit mag niet gebeuren, zij is vervolgens naar Mediamarkt in Tilburg gegaan echter omdat de drie maanden om zijn wordt deze niet gerepareerd. Ik vindt deze manier van handelen buiten gewoon asociaal. Kortom een reparatie hoort goed uitgevoerd te worden.

Kosteloos reparatie van het scherm!

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het herstellen van het iPhone scherm niet naar behoren is verlopen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Tilburg met het verzoek dit intern te overleggen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u hierover.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Tilburg. U bent per e-mail geïnformeerd dat u nogmaals langs kunt komen met het toestel. Er wordt dan bekeken wat de oorzaak is van het loslaten van het scherm. Naar aanleiding van de uitkomst hiervan wordt bepaald of het scherm kosteloos vervangen wordt.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?