Klacht Media Markt: Schermreparatie Mediamarkt mislukt

Hallo123

Ik ging langs bij mediamarkt te duiven voor een scherm reparatie. Elke keer als ik mijn telefoon terug kreeg deed de touch het nauwelijks, deed de telefoon uit zichzelf rare dingen en voelt het alsof het scherm niet aan het frame hecht. Terwijl dit probleem zich nooit eerder heeft voorgedaan.. Steeds opnieuw terug naar media markt, na dat hij al een aantal keer in de winkel was vervangen en 3 keer was opgestuurd werd er door mediamarkt geconstateerd dat het moederbord kapot was maar “al voor de schermreparatie van mediamarkt”. Ten eerste vind ik het ontzettend vreemd dat zij dit pas achteraf bekend maken en er totaal geen geschikte oplossing is gekomen voor mijn probleem vanuit mediamarkt. Ik kreeg namelijk te horen dat ik het zelf moest regelen met KPN, omdat ik mijn telefoon daar heb gekocht.. Dit grapje kostte mij €190 en een kapotte telefoon, waardeloos!

Ik wil dat Mediamarkt met een goede oplossing komt voor mijn probleem door hun fout.

Ook een klacht indienen over Media Markt?