Opgelost door Media Markt: Schermreparatie Samsung S6

Ger036

Bij inleveren van het toestel werd nog specifiek naar de voorwaarden gevraagd.
Door te verwijzen naar de flyer op de counter van Media Markt ArenA werd gevraagd of het reparatiebedrag daadwerkelijk € 69,- euro was. De medewerker van de mediamarkt was echter een stagiair maar bevestigde het bedrag van €69,-.

Bij ophalen van het toestel moest even €189,- afgerekend worden.
Een absurde prijs en zelfs duurder dan de Samsung official store.

De poster waarnaar werd verwezen hing echter niet in het zicht en de desbetreffende medewerker was niet aanwezig.

Op de flyer stond immers met een Asterix aangegeven vraag een medewerker naar de voorwaarden wat wij dus gedaan hebben.

Wij zouden graag in dat coulance wordt toegepast, daar wij duidelijk naar de voorwaarden hebben gevraagd!!,

Coulance voor het aangeboden bedrag van €69,- ipv de betaalde €175,-

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de prijs van schermherstel niet geheel duidelijk was. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt Amsterdam Arena zal contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels van Media Markt Amsterdam Arena vernomen dat er contact is geweest. De klacht is inhoudelijk besproken en er is een passende oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Ger036
    Coulance toegepast en begrip voor de situatie.... super!

Ger036

Ook een klacht indienen over Media Markt?