Opgelost door Media Markt: Schermreparatie Samsung S6

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185652
Gebruiker
Ger036
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij inleveren van het toestel werd nog specifiek naar de voorwaarden gevraagd.
Door te verwijzen naar de flyer op de counter van Media Markt ArenA werd gevraagd of het reparatiebedrag daadwerkelijk € 69,- euro was. De medewerker van de mediamarkt was echter een stagiair maar bevestigde het bedrag van €69,-.

Bij ophalen van het toestel moest even €189,- afgerekend worden.
Een absurde prijs en zelfs duurder dan de Samsung official store.

De poster waarnaar werd verwezen hing echter niet in het zicht en de desbetreffende medewerker was niet aanwezig.

Op de flyer stond immers met een Asterix aangegeven vraag een medewerker naar de voorwaarden wat wij dus gedaan hebben.

Wij zouden graag in dat coulance wordt toegepast, daar wij duidelijk naar de voorwaarden hebben gevraagd!!,

De oplossing

Coulance voor het aangeboden bedrag van €69,- ipv de betaalde €175,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de prijs van schermherstel niet geheel duidelijk was. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt Amsterdam Arena zal contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben inmiddels van Media Markt Amsterdam Arena vernomen dat er contact is geweest. De klacht is inhoudelijk besproken en er is een passende oplossing aangeboden.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Ger036
    Datum
    Coulance toegepast en begrip voor de situatie.... super!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ger036
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen