Klacht Media Markt: Schermreparatie

Richard

Twee weken na schermreparatie begint het licht van mijn iphone te flikkeren ik haal hem uit mijn hoesje en druk hem der weer in lijkt verholpen volgende dag begint het licht weer te flikkeren ik haal mijn iphone er weer uit en druk hem der weer in alleen nu zegt mijn beeldscherm linksbovenin pats ik naar media markt uitgelegd en ze hebben de telefoon opgestuurd
Nu krijg ik een mail dat de telefoon niet gerepareerd kan worden
Ik mag wel een andere telefoon uitzoeken kost me wel 571 €
Dat is nog duurder dan een nieuwe!
Mijn telefoon is dus gemaakt door een prutser van de media markt en nu kan ik een nieuwe telefoon aanschaffen
Ik ben toch niet gek

Een nieuwe telefoon en bekennen dat jullie niet goed zijn in het repareren van het scherm

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Ede.

Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Richard
    Ok ik wacht af en hoop op een goede oplossing

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van Media Markt Ede vernomen dat er inmiddels contact is geweest. De klacht is inhoudelijk besproken en er is een oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Richard
    Ja het is nog niet opgelost maar mijn telefoon word nu geprobeerd bij jullie te maken dus hopen op een goede afloop
    Geachte heer,

Bedankt voor u reactie.

Wij horen graag van u of de reparatie aan uw toestel in Media Markt Ede de problemen hebben verholpen.

Tevens vernemen wij graag over de afhandeling.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.
    Richard
    Ik kreeg vandaag mail uw telefoon is niet meer te repareren de kosten daarvan zijn te hoog
    Met andere woorden ik kan ruim 500€ betalen omdat mediamarkt het scherm heeft (gemaakt en na 2 weken alweer problemen ermee) dus kan ik een ander toestel kopen van ruim 500€ !

Uhhhhh dat denk ik niet!
    Ik geef media markt nog 1-2 weken de tijd voor een fatsoenlijke oplossing anders ga ik andere stappen ondernemen volgens de juridische weg
    Mvg Richard Veldhuizen
    Richard
    Verder geen oplossing aangeboden ik kan mijn telefoon kapot ophalen of een nieuwe kopen

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend om te lezen dat de eerdere aangeboden oplossing niet de gewenste resultaat heeft gehad.

Wij zullen contact opnemen met Media Markt Ede en uw reactie met hen bespreken. Zodra wij dit besproken hebben nemen wij opnieuw contact met u op.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.

Geachte meneer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben nogmaals contact opgenomen met Media Markt Ede.

Zij hebben aangegeven vandaag of morgen contact met u op te nemen naar aanleiding van uw klacht.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Geachte meneer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Ede vernomen dat er inmiddels contact is geweest.
    De klacht is inhoudelijk met u besproken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.