Klacht Media Markt: Selling products which are out of stock and offering me an inferior product.

Bruno Pessanha

This is just outrageous!
Selling products which are out of stock, offering me an inferior product and sending me this email in the last minute.

Betreft jouw online aankoop met ordernummer 78727861 CRM:0712718
Beste,

Het door jou bestelde product met artikelnummer 1561138 heeft online gestaan, zonder dat we hier voorraad van hebben en helaas kunnen wij ook niet meer aan dit product komen. Hiervoor willen we onze excuses aanbieden. Om deze reden willen we graag het volgende product als alternatief aanbieden:

HSF600B
Artikelnummer: 1611000

Meer informatie kun je vinden op onze website www.mediamarkt.nl
Graag horen we of je akkoord gaat met het alternatief of dat je de bestelling wenst te annuleren. Dit kun je laten wetendoor te reageren op deze mail. Zodra wij je reactie hebben verwerkt, ontvang je automatisch een terugkoppeling.

Heb je vragen? Wij helpen je graag.

Met vriendelijk groet,

Jouw MediaMarkt-team

I want the products that I ordered yesterday. But just if they send it tomorrow the latest, otherwise it won't have use.

Ook een klacht indienen over Media Markt?