Klacht Media Markt: Senioren, ëén slecht ter been, zelf product uit magazijn laten halen buiten gebouw om 10min wachten

GvbuuHH

Het moeten zoeken van een medewerker om te helpen een product te kopen.
Drie medewerkers die met elkaar in gesprek waren, zichtbaar geërgerd desgevraagd de klant te helpen.
Het zelf moeten halen van het product door senioren waarvan één slecht ter been uit het magazijn.

Er voor zorgen dat klanten in het vervolg beter geholpen worden, met service zoals uitleg over het product. niet moeten zoeken naar een medewerker, om drie personeelsleden die een gezellig gesprek met elkaar hebben te moeten storen. Maar bovenal niet klanten zelf naar het magazijn sturen om het product op te halen. Niet oudere klanten - misschien wel slecht ter been - na betaling het product zelf laten ophalen en tegen ze zeggen: "het magazijn is hier de deur uit en dan links het hoekje om", terwijl het in werkelijkheid een heel stuk lopen en zoeken is, over een parkeerplaats, naar beneden waar vrachtwagens gaan laden/lossen, dan een trap op en dan een deur met bel. Deur gaat open, binnen een wachtruimte met weer een bel. Wachten, buitendeur open en twee sigaretten roken terwijl andere - slecht ter been zijnde klant halverwege staat te wachten, deze kan nergens zitten of op leunen, kortom, ik wil geholpen worden door niet meer zelf naar het magazijn te hoeven.

Ook een klacht indienen over Media Markt?