Klacht Media Markt: Serienummer al ingebruik

Klachtnummer
# 158415
Gebruiker
J9
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gisteren 05-03-2016 heb ik een nieuwe laptop gekocht bij de Mediamarkt in Heerhugowaard. Wanneer ik hem wil registreren bij ASUS blijkt dat het serienummer al geregistreerd is. Het is mij niet duidelijk wie het apparaat geregistreerd heeft.
Dus nu is de vraag: "Hebben jullie hem bij mediamarkt het apparaat geregistreerd bij ASUS?" of "Heb ik een tweedehandsproduct gekregen?"

De oplossing

Dat ik mijn product onder mijn naam kan registreren bij ASUS. Aangezien het mijn eigendom is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat.

    Om uw klacht inhoudelijk te behandelen wil ik u vragen het serienummer van uw laptop aan ons door te geven. U kunt dit doen via een reactie op Klachtenkompas. Uiteraard kunt u ook aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent, zodat u het serienummer aan ons kunt doorgeven.

    Zodra we uw antwoord hebben ontvangen, zetten we uw klacht door naar de vestiging Heerhugowaard. Onze collega's in de vestiging zullen dan aan de slag gaan om met u een oplossing te vinden voor uw klacht.

    We horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    J9
    Datum
    Geachte Charlena Kastelijn ,

    Ik ben op de volgende momenten bereikbaar:
    Woensdag 09-03-2016 De hele dag bereikbaar
    Donderdag 10-03-2016 De hele dag bereikbaar
    Vrijdag 11-03-2016 (afwezig van 13.00 t/m 14.00 uur)

    Met vriendelijke groet,

    Janine van Gent
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw van Gent,

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken, en gaf u mij aan dat uw klacht inmiddels is opgelost.

    Het registreren van uw laptop is schijnbaar automatisch gebeurd op het moment dat u uw e-mail installeerde.

    We vinden het fijn om te horen dat uw klacht is verholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen