Klacht Media Markt: Service achterwege laten bij klantenservice

B.K. Debnath

Ik heb een wekker online aangeschaft en in de winkel opgehaald. Het product was niet in mijn account opgenomen (dat is wel het geval was met voorgaande aankopen).

Ik dacht dat ik de onjuistheid snel kon oplossen door een vraag te stellen via Facebook. Niets bleek minder waar. Een zekere Can gaf aan: Ik moest hiervoor contact opnemen met de Clublijn, een betaalde telefoonnummer. Ik heb vervolgens de algemene klantenservice gebeld en gesproken met Vinay maar ook zij kon niets voor mij betekenen; zij stuurden mij ook door naar de zgn. Clublijn.

Medewerkers doen volgens mij hun best maar zijn met handen en voeten gebonden door de houding van Media Markt.

Jammer dat het ALLEEN om geld draait. Zo weet ik bijvoorbeeld dat er op een filiaal in Amsterdam elk jaar of half jaar een nieuw filiaal directeur wordt aangenomen, dat zal ook om het geld draaien vermoed ik.

Wel heel irritant dit voor een aankoop van nog geen 13,-

Mijn andere probleem is dat ik een 9V batterij heb aangeschaft voor gebruik (back-up) bij de wekker. Ik krijg het luikje voor de batterij NIET open. Er staat ook niets vermeld bij de gebruiksaanwijzingen. Ik wilde even iemand daarover spreken, misschien doe ik het niet op de juiste manier.

Het account probleem verhelpen en rechttrekken door mijn product toe te voegen.

Voor het andere ga ik nogmaals bij de winkel langs (maar ik vermoed dat ook zij het niet kunnen openen)

Ik verwacht helaas geen reactie op mijn klacht daar Media Markt zo ongeinteresserd is, en ook omdat dit geen grote bedrag is zullen ze daar geen waarde aan hechten....ik ben benieuwd.

Ik wil met mijn klacht ook andere attenderen op de slechte service van MM. Ik snap ook nu waarom mensen liever bij CoolBlue, bol.com of Thomann (Dtsld) kopen....daar is de service veel beter