Opgelost door Media Markt: Service Breda

M.P. Korf

7-11-2014 een Senseo gekocht, na drie weken lekt hij soms meer uit de onderkant dan in de kopjes. Als hij aan staat gaat hij spontaan lopen(soms).
1-12-2014 terug gebracht, na meer dan een half uur wachten aan de beurt, klacht uitgelegd, ze wilde hem wel opsturen om na te laten kijken het zou Max 21 werkdagen duren voor hij terug was, ik was het daar niet mee eens drie weken oud, dus ik zei je kunt toch een nieuwe meegeven, nee zei de klantenservice wij moeten eerst kijken of hij gemaakt kan worden. Ik vroeg toen om een leen apparaat want ik had geen koffieapparaat meer,nee die hebben wij niet dus geen koffie drinken dan maar 21 werkdagen. als hij nou drie maanden oud was had ik het wel begrepen,maar drie weken! Dus ik vroeg om een hoger iemand om mee te praten, die kwam na tien minuten( staat op haar kaartje klantenservice ) ik zei, jij bent geen meerdere. Ja mevrouw ben ik wel, ze wist intussen van de klacht en zei, het is een hygiene product en is uit de doos geweest.

Na drie weken al defect, wil ik een nieuw Senseo apparaat.

Media Markt
    Geachte mevrouw Korf,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat uw Senseo niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Zoals besproken heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Breda met het verzoek telefonisch contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Breda uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    M.P. Korf
    Ze hebben het prima opgelost.

M.P. Korf

Ook een klacht indienen over Media Markt?