Klacht Media Markt: Service en Mediamarkt, twee werelden

LocalNB

OP 18 november in de Outlet store een vriezer gekocht en online een bezorgafspraak gemaakt. Op de dag voorafgaand geen email ontvangen met een track en trace zoals ze zelf aangeven. Dus de dag voor levering nogmaals besteld en medewerkster gaf aan dat ik op de dag van bezorging een mail zou ontvangen.
Vandaag is de bezorgdag en geen mail ontvangen of iets anders vanuit Mediamarkt, dus wederom telefonisch contact gezocht.
Medewerkster gaf een dat ik nu juist weer geen email zou ontvangen en dat zij geen tijdspanne aan kon geven. Ik kon ook het nummer van het vervoersbedrijf niet krijgen om zelf contact op te nemen. Toen ik haar confronteerde met het verhaal van haar collega gaf ze aan dit vervelend te vinden.
Overigens zijn ze telefonisch zeer slecht benaderbaar.

In de reclame praat men over de zgn. WOW factor, die snap ik ondertussen heel goed. Wow, wat een service Mediamarkt!

Service verbeteren, dit is niet de eerste keer en/of eerste klacht.

LocalNB
    Aanvulling: vriezer is vandaag niet bezorgd. Dus vanavond contract gezucht met mediamarkt. Vriezer is wel bezorgd bij vervoerder. Men gaat nu vervoerder contacten. Speciaal voor vandaag afspraak genaakt en komen ze gewoon niet leveren.
    Enige compensatie zou op zijn plaats zijn. Ik heb nog paar dagen mijn oude vriezer, zit dus met smart te wachten.
    LocalNB
    Aanvulling: eerdere medewerker gaf aan dat vervoerder 24 uur de tijd had om te reageren, dus gisteravond bel ik weer en krijg ik te horen dat vervoerder 48 uur de tijd heeft om te reageren (?). Dus ik confronteer medewerkster ermee en krijg wederom excuses te horen. De bestelling annuleren ging ook niet, want daar gaat ook 48 uur overheen volgens de medewerkster. Hoe lastig kan het zijn voor MediaMarkt om klanten corect voor te lichten en klachten goed af te handelen?
    Media Markt

Wij hebben u case in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    Wij zullen de case in behandeling nemen en u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    LocalNB
    Beste M. Hoogendijk, het heeft schijnbar effect gehad.
    Op 3 december werd ik gebeld door vervoersbedrijf en onder voorbehoud word de vriezer op 5 december geleverd. Ondertussen heb ik mijn oude vriezer verkocht en helaas het aanwezige niet over kunnen laden en dus weg moeten gooien. Telefonische medewerkster had het over een compensatie. Ik ben benieuwd of hier nog een reactie opvolgt vanuit MediaMarkt.
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ,

Fijn dat het effect heeft gehad, heeft u al iets gehoord over de compensatie?
    Zo niet, ga ik hier nog voor u achteraan.

M.Hoogendijk
    LocalNB
    Nee, nog niks vernomen vanuit mediamarkt
    Nog steeds geen reactie
    LocalNB
    Helaas, tot op heden nog geen reactie vanuit mediamarkt
    LocalNB
    Tot op heden nog niets vernomen
    Beste M. Hoogendijk.
    Tot op heden geen reactie vanuit MediaMarkt, duurt wel erg lang.
    LocalNB
    Tot op heden nog geen reactie vanuit mediamarkt
    LocalNB
    Tot op heden geen reactie vanuit mediamarkt
    LocalNB
    Ik moet reageren om de klacht niet te laten verlopen, dus bij deze. Maar tot op heden nog niets vernomen vanuit mediamarkt.
    LocalNB
    Helaas, tot op heden nog niets vernomen. Toch wel moeilijk voor mediamarkt

Ook een klacht indienen over Media Markt?