Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Service erg slecht
Details
Klacht
MOEST HELAAS RECHTSBIJSTAND IN SCHAKELEN)Ik heb onlangs een LG combi magnetron gekocht bij de media markt.
Helaas bij het gebruiken van het apparaat gaat tie aan de linker kant rammelen, dus hoppa met dat ding naar de media markt en op reparatie sturen maar helaas bij het ophalen niet gemaakt.
Hun uitgelegd dat het niet altijd rammelt als tie aan staat.
Dus alweer laten opsturen en bij het ophalen blijkt dat het apparaat weer niet is gemaakt,
volgens de reparateur is er niks te vinden, waar ik op zeg ik neem dit product niet terug mee naar huis wil graag een goed werkende product dus het apparaat gaat alweer terug voor reparatie, heb helaas mijn rechtsbijstand moeten inschakelen een brief met ingebrekestelling moeten versturen.
Gister sms gekregen dat hij klaar stond bij aankomst weer niet gemaakt,
Vraag me af of ze wel werken bij de technisch dienst, heb nu echt uitgelegd voor de 4 keer dat het aan de linker kant is ik laat het ook horen wat voor verschil de linker kant en rechter kant is en mevrouw zegt ik hoor het maar ze kunnen niks vinden dus zal ik hem weer terug sturen uuuu duuu ik hoef geen kapot apparaat.
Gewenste oplossing
Graag een goed werkende apparaat hoef niet me geld terug ofzo maar gewoon een stille combi ovenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.