Klacht Media Markt: Service erg slecht

Ontevreden klant

MOEST HELAAS RECHTSBIJSTAND IN SCHAKELEN)

Ik heb onlangs een LG combi magnetron gekocht bij de media markt.
Helaas bij het gebruiken van het apparaat gaat tie aan de linker kant rammelen, dus hoppa met dat ding naar de media markt en op reparatie sturen maar helaas bij het ophalen niet gemaakt.
Hun uitgelegd dat het niet altijd rammelt als tie aan staat.
Dus alweer laten opsturen en bij het ophalen blijkt dat het apparaat weer niet is gemaakt,
volgens de reparateur is er niks te vinden, waar ik op zeg ik neem dit product niet terug mee naar huis wil graag een goed werkende product dus het apparaat gaat alweer terug voor reparatie, heb helaas mijn rechtsbijstand moeten inschakelen een brief met ingebrekestelling moeten versturen.

Gister sms gekregen dat hij klaar stond bij aankomst weer niet gemaakt,
Vraag me af of ze wel werken bij de technisch dienst, heb nu echt uitgelegd voor de 4 keer dat het aan de linker kant is ik laat het ook horen wat voor verschil de linker kant en rechter kant is en mevrouw zegt ik hoor het maar ze kunnen niks vinden dus zal ik hem weer terug sturen uuuu duuu ik hoef geen kapot apparaat.

Graag een goed werkende apparaat hoef niet me geld terug ofzo maar gewoon een stille combi oven

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw LG combi magnetron niet naar behoren werkt. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Amsterdam Arena en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Geachte K Saini,

Bij deze wil ik u graag mededelen dat ik al eerder aan de Media markt Amsterdam Arena heb gevraagd om eens met een oplossing te komen, ik hoef me geld niet terug wil een apparaat die naar mijn benoemen goed is.
    Niet elke keer te horen krijgen tja meneer het apparaat is gecheckt maar er is niks gevonden,
    Het mag toch niet zo zijn dat een consument zich moet gaan verdedigen en in verschillende bochten moet gaan wringen om zijn gelijk te krijgen.

Zo groot bedrijf leeft van het geld van de consument,
    Dan zou ik toch de service gaan verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

Geachte K Saini,

Ben helaas niet gebeld,
    Wel heb ik een sms gekregen dat het apparaat wederom klaar staat.
    Ben langs gegaan en weer niet gemaakt, ook geen bericht gekregen na mijn verzoek om het apparaat te openen, apparaat word alleen geopend als er iets mee is.
    Ik stond dus weer voor niks bij de media markt weer geen oplossing.

Als er niks gebeurd van jullie kant moet ik helaas zelf stappen ondernemen.

Ik hoor graag van u terug
    Vriendelijke groeten
    Danny van Arendonk
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van MediaMarkt Amsterdam Arena vernomen dat zijn contact hebben opgenomen met LG. De klantenservice heeft LG verzocht om duidelijkheid te geven over de problemen die u ervaart met uw product. De klantenservice probeert u hierover deze week duidelijkheid te geven.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Geachte K.saini,

Ik heb vandaag met mijn rechtsbijstand gebeld,
    U heeft nu 5 pogingen gehad om de magnetron te repareren,
    Als ik de eerste volgende mijn apparaat kan ophalen en hij is niet gerepareerd
    Mag ik mijn geld terug eisen als u dat niet wilt neemt mijn rechtsbijstand het over

Wil u daar van op de hoogte brengen

Met vriendelijk
    Groeten
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals eerder aangegeven hebben wij van MediaMarkt Amsterdam Arena vernomen dat zijn contact hebben opgenomen met LG. De klantenservice heeft LG verzocht om duidelijkheid te geven over de problemen die u ervaart met uw product. De klantenservice probeert u hierover deze week duidelijkheid te geven.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?