Opgelost door Media Markt: Service garantie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143235
Gebruiker
Ricci
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 09-11-2015 een Sony tv gekocht, voor 22 besteld morgen in huis, nou mooi niet! Tv werd een week later geleverd door een sorteerfout, de mediamarkt gaf de transporteur (dynalogistic) de schuld en de transporteur gaf aan dat ik bij de mediamarkt moest zijn, na veel bellen eindelijk een leverdatum en tijd. Met veel plezier heb ik een week kunnen genieten, tijdens het kijken van een film kwam we een hele mooie groene streep door het beeld. Service melding gedaan en wederom lang wachten, dit maal moest ik bij Selectro zijn, een tussenpartij die de tv zou maken/omruilen. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat deze service nog slechter is. Order is gecrediteerd zonder dat ik dit wist. Mediamarkt gaat het uitzoeken, hopelijk met deze keer wat extra service. Voor nu is het eens en nooit weer.

De oplossing

Nieuwe tv en een excuses met wellicht een vergoeding of zo iets

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Ricci,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken zullen wij een nieuwe televisie aan u toesturen. Deze is vandaag aangemaakt en zal naar verwachting morgen geleverd wordt. U ontvangt nog nader bericht over de bezorgtijd. Mocht u nog verdere vragen hebben dan hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Ricci
    Datum
    Ik werd snel gebeld na het melden van de klacht, voor het eerst zins mijn aankoop vind ik dat er correct gehandeld is. tevreden over deze gang vanz aken, helaas dat het via deze manier moet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricci
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?