Opgelost door Media Markt: Service garantie

Ricci

Op 09-11-2015 een Sony tv gekocht, voor 22 besteld morgen in huis, nou mooi niet! Tv werd een week later geleverd door een sorteerfout, de mediamarkt gaf de transporteur (dynalogistic) de schuld en de transporteur gaf aan dat ik bij de mediamarkt moest zijn, na veel bellen eindelijk een leverdatum en tijd. Met veel plezier heb ik een week kunnen genieten, tijdens het kijken van een film kwam we een hele mooie groene streep door het beeld. Service melding gedaan en wederom lang wachten, dit maal moest ik bij Selectro zijn, een tussenpartij die de tv zou maken/omruilen. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat deze service nog slechter is. Order is gecrediteerd zonder dat ik dit wist. Mediamarkt gaat het uitzoeken, hopelijk met deze keer wat extra service. Voor nu is het eens en nooit weer.

Nieuwe tv en een excuses met wellicht een vergoeding of zo iets

Media Markt
    Geachte heer Ricci,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken zullen wij een nieuwe televisie aan u toesturen. Deze is vandaag aangemaakt en zal naar verwachting morgen geleverd wordt. U ontvangt nog nader bericht over de bezorgtijd. Mocht u nog verdere vragen hebben dan hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    Ricci
    Ik werd snel gebeld na het melden van de klacht, voor het eerst zins mijn aankoop vind ik dat er correct gehandeld is. tevreden over deze gang vanz aken, helaas dat het via deze manier moet.

Ricci

Ook een klacht indienen over Media Markt?