Klacht Media Markt: Service van de Media Markt bij defecte iPhone 6S van 5 maanden oud.

Linuss

In oktober 2017 een nieuwe iPhone 6s gekocht bij de Media Markt. Recentelijk is deze diversen keren uitgevallen. Ter reparatie aangeboden bij het filiaal op Ekkersrijt. De iPhone is opgestuurd naar de reparateur. Na enige dagen krijg ik een prijsopgave binnen, wat schets mijn verbazing: Volgens de reperateur is het apparaat reeds geopend geweest door een derde partij. Er blijven voor mij 2 opties open: ongeprepareerd terug en het verder zelf uitzoeken of door de reparateur laten vernietigen.
Nu vraag ik mij af: welk weldenkend mens biedt zijn telefoon aan voor reparatie bij een derde partij terwijl er nog garantie op zit en er bij de derde partij voor betaald zou moeten worden.
Ik kan u verzekeren dat deze telefoon NIET door mij of een derde partij is geopend.

Wat mij verder wel is opgevallen is dat ik in eerste instantie in Ekkersrijt bij de klantenservice ben geweest. Deze verwezen mij naar een afdeling op de eerste verdieping (powerservice ?) Daar aangekomen zei de medewerker tegen mij: als ik deze hier ter plekke open maak, vervalt je garantie (wat mij al bekend is, daar ik meerdere producten van Apple heb), waarom ben ik überhaupt naar boven gestuurd daar men bij de klantenservice toch echt wist dat er nog garantie op zit.

Daar ik 100 procent zeker weet dat ik deze iPhone NIET heb geopend of heb laten openen door een derde partij, vraag ik mij af of ik destijds niet een rephurbished exemplaar heb gekregen ipv een nieuwe.

Zoals de zaken er nu voorstaan bij ik dus min 509 euro kwijt.

Schandalig en een zeer slechte service.

Mijn iPhone gerepareerd terugkrijgen. Ik betaal niet voor niets 509 euro.

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Aangezien u de Iphone bij MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt heeft gekocht hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

D. van der Linden

Linuss
    Ik heb destijds de iPhone online gekocht maar na contact met de klantenservice werd aangeven dat ik de iPhone ook in een filiaal kon aanbieden voor reparatie waarna ik dit bij Ekkersrijt heb gedaan.

Rinus Spijkers
    Linuss
    Inmiddels gebeld door de MM, alles nogmaals uitgelegd, zij gaan nog contact met mij opnemen.

Bedankt voor uw reactie.

Wij zullen de afhandeling van uw klacht volgen en worden op de hoogte gehouden door de vestiging die deze in behandeling heeft.

Graag vernemen wij van u zodra de vestiging opnieuw contact met u heeft opgenomen.

Linuss
    Op 28 maart gebeld door de MM, ik zou worden teruggebeld na overleg met een leidinggevende. Echter niets meer vernomen. Ik heb zelf maar een e-mail gestuurd maar ook daarop geen reactie helaas.
    Linuss
    Tot op heden nog steeds niets vernomen, geen telefoontje, geen e-mail, helemaal niets.
    Inmiddels met een jurist gesproken misschien dan toch maar andere stappen ondernemen maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt nog geen contact met u heeft opgenomen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met hen opgenomen en verzocht u telefonisch te benaderen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Vanuit MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt hebben wij vernomen dat zij getracht hebben u telefonisch te bereiken. Tevens hebben zij u schriftelijk geïnformeerd.

Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

MediaMarkt Nederland.
    Linuss
    Ik wil graag een adres waar ik een aangetekende brief naar toe kan sturen, dit heb ik besloten na overleg met een jurist.
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken. Aan de hand van dit gesprek zullen wij contact opnemen met Eindhoven Ekkersrijt om de klacht met hen te bespreken.

MediaMarkt Nederland.
    Linuss
    Ik ben inderdaad gebeld door mevr N. Meijer. Afgesproken dat zij contact zou opnemen met Ekkersrijt en mij daarna zou terugbellen wat tot op heden nog niet is gebeurd.
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht zojuist opnieuw met MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt besproken en hierover telefonisch contact met u opgenomen.

Om u van dienst te zijn zullen wij hetgeen tijdens ons telefoongesprek van zojuist per mail aan u bevestigen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?