Klacht Media Markt: Service

Klachtnummer
# 141033
Gebruiker
IJssel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Do. 26-11 heb ik een vaatwasser gekocht. Gegarandeerd a.s. zaterdag zou deze bezorgd worden volgens de verkoper. Za om 9:00 uur nog geen sms ontvangen, dus: gebeld. De order staat op 'afgehandeld' omdat ik hem do. volledig betaald heb is de uitleg. Vandaag bezorgen lukt niet, maandag wel. Dit is niet de afspraak en belofte en ik kan geen vrij nemen, ik heb er nu op gerekend leg ik uit. Omdat er vandaag geen oplossing komt en er geen moeite gedaan wordt om mij tegemoet te komen doe ik het voorstel om de vaatwasser zelf op te halen. Ik moet zelf vragen om een korting omdat ik nu een aanhanger moet regelen, 30 km moet rijden en zelf inladen. Ik stel 10% korting voor, omdat er van hen uit geen voorstel komt. Zij gaan akkoord, ik besluit om van het gedoe af te zijn het te doen. Korting moet ik boven halen terwijl ik met auto en aanhanger een boete riskeer. De verkoper heeft me za. gebeld en excuses gemaakt. Leidinggevende gaat mij morgen (zo) bellen. Ik wil compensatie. Nog niet gebeld.

De oplossing

De leidinggevende van de verkoper zou mij afgelopen zondag bellen, is mij beloofd. Alweer een belofte die niet is nagekomen, ik heb tot nu toe (maandag 30-11 20:15) nog niks gehoord. Ik zou het heel netjes vinden wanneer de Media Markt zijn servicegerichtheid naar de klant, naar mij dus, nu echt eens waar gaat maken en mijn ongemak netjes compenseert. Ik ben er nu de hele zaterdagochtend voor in de weer geweest en was ook maar net op tijd om de oude vaatwasser bij de gemeentewerf in te kunnen leveren, die de bezorger anders mee had moeten nemen. Ik had andere plannen deze zaterdag, die heb ik moeten verzetten en afzeggen. Een aanhanger regelen, zelf de vaatwasser ophalen en de oude wegbrengen, dat vind ik met 10% korting en een nogal lafjes excuus gewoon niet netjes opgelost. Geef mij maar een reden om ooit weer bij de Media Markt te kopen. Nu had ik juist gekozen voor een winkel, dus iets meer betalen voor meer service, in plaats van een internetwinkel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de bezorging niet naar behoren is verlopen. Welgemeende excuses voor het ongemak.

    Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals aangegeven heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Nieuwegein met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.

    Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

    Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen