Klacht Media Markt: service

Klachtnummer
# 123017
Gebruiker
Diana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

begin dit jaar een vaatwasser gekocht bij de webshop
dagelijks gebeld op een gegeven moment kwamen we er achter dat hij niet leverbaar was en een andere uit moesten zoeken hier is nog een week over heen gegaan voordat hij verzonden werd 1.5 maand moeten wachten en bellen

in maart waren we in de winkel deze kraakten de webshop helemaal af
de winkel was de beste met de beste service
een combi magnetron mee genomen

vandaag knapte het glas van de magnetron

mevrouw kom naar de winkel u krijgt een nieuwe magnetron
de persoon die naar de winkel was belde in paniek op
ze willen hem opsturen een uur verder
mevr met hoge uitzondering krijgt u een nieuw glas mee en dat de magnetron heet word ja weten we is het merk ETNA

moet je ook nog blij zijn
glassplinters in de handen
een rit van 25 km
en nog niet eens sorry

hoezo een nieuw product

mijn advies is niet kopen bij de mediamarkt

De oplossing

Laat nu maar eens zien wat de service is van de mediamarkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Erg vervelend dat het glas van de magnetron is gesprongen en de service afhandeling anders is verlopen dan in de eerste instantie is aangegeven. Excuses voor het ongemak.

    Graag verneem ik van u bij welke Media Markt vestiging u bent langs geweest zodat ik uw klacht bij de juiste persoon kan voorleggen. Wilt u dit aangeven door middel van een reactie op klachtenkompas?

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Diana
    Datum
    dat was de webshop en filiaal Zoetermeer
    de antwoorden en behandeling liegen er niet om je word beschouwd als een klein kind dit terwijl ik de oplossing tijdens het gesprek 3 maal herhaalde

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen