Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: service
Details
De klacht
begin dit jaar een vaatwasser gekocht bij de webshopdagelijks gebeld op een gegeven moment kwamen we er achter dat hij niet leverbaar was en een andere uit moesten zoeken hier is nog een week over heen gegaan voordat hij verzonden werd 1.5 maand moeten wachten en bellen
in maart waren we in de winkel deze kraakten de webshop helemaal af
de winkel was de beste met de beste service
een combi magnetron mee genomen
vandaag knapte het glas van de magnetron
mevrouw kom naar de winkel u krijgt een nieuwe magnetron
de persoon die naar de winkel was belde in paniek op
ze willen hem opsturen een uur verder
mevr met hoge uitzondering krijgt u een nieuw glas mee en dat de magnetron heet word ja weten we is het merk ETNA
moet je ook nog blij zijn
glassplinters in de handen
een rit van 25 km
en nog niet eens sorry
hoezo een nieuw product
mijn advies is niet kopen bij de mediamarkt
De oplossing
Laat nu maar eens zien wat de service is van de mediamarktBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.