Klacht Media Markt: Siemens volautomatische espressomachine stuk!

Derksen85

Volautomatische espresso machine van Siemens kapot binnen economische levensduur, in februari 2017 hebben wij deze mogen ontvangen. 2 maanden geleden begon het apparaat opeens kuren te vertonen, soms kwam er geen koffie uit en als er wel koffie uitkwam was deze een stuk kleiner dan normaal. Sinds 2 weken is dit veel erger geworden. Dus wij naar de mediamarkt gegaan in Heerlen we hebben hem nu iets langer dan 2,5 jaar. Volgens de vrouw achter de servicebalie valt dit onder de economische levensduur want die is 48 maanden voor een apparaat van meer dan 700€ en mevrouw zei dat dit nog onder de garantie viel. Ondertussen hebben we in de mediamarkt nog even een Nespresso apparaat gekocht om de tijd dat we hem kwijt zijn te overbruggen! Nu krijgen we een mail dat de reparatiekosten voor ons 160,81€!!! zijn! Absurd!!! Dit viel onder garantie had de mevrouw ons gezegd! Ik wil haar naam ook wel doorgeven. Volgens de factuur is het ventiel lek mediamarkt betaald 88€. Wij hebben zoveel geld uitgegeven aan een espressomachine dan mag je verwachten dat hij na 2,5 jaar het nog wel doet!!! En niet nog eens 160€ moet betalen!!!

Mediamarkt moet zich hier aan hun woord houden en de kosten zelf betalen!