Opgelost door Media Markt: Siemens Wasdroger 2x beschadigd geleverd, tot op heden geen passende oplossing.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107016
Gebruiker
martijnh
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mediamarkt online:
Siemens Wasdroger is tot twee keer toe geleverd met transport/productie schade.

Nu antwoord gekregen dat er drie opties zijn:
1. coulance 75 euro > dit bedrag is te laag gezien de omvang van de schade, (10% aanschafwaarde) . evt nog verborgen gebreken.
2. opnieuw omruilen > geen goede optie omdat media markt niet 100% kan garanderen dat de derde keer kan garanderen dat dit probleem weer voorkomt (gehele productie serie is beschadigd) + kost me wederom voor de derde keer een vakantie dag. Dit zorgt voor veel overlast ivm mijn werk.
3. geld terug. > Ik wil graag een droger kopen. Media markt levert doorgaans goede drogers en staat bij mij bekend als een service gericht bedrijf, dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Getracht om dit samen met lokale mediamarkt op te lossen maar dit is volgens de service desk medewerker geen optie.

De oplossing

Optie 1: hogere coulance aanbieden (>50% aanschaf waarde) + verlengde garantie ivm verborgen gebreken
Optie 2: omruilen voor een technich 100% exemplaar, na drie maal scheeps recht... + nader te bepalen (>15% aanschafwaarde, upgrade model, ....) coulance voor de extra vrije dagen die ik moest opnemen.
Kortom, ik vind gezien de situatie (twee keer dezelfde fout gemaakt) en potentieel kans dat de fout een derde keer (productie fout in voorraad) gemaakt wordt er een betere coulance regeling moet komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Heite,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling tot twee keer toe beschadigd geleverd is. Inmiddels is het product voor de tweede keer bij u omgeruild en heeft u nu een product welke wel in orde is. Voor de coulance zullen wij u een mail sturen omdat u aangegeven hebt telefonisch niet bereikbaar te zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    martijnh
    Datum
    Mediamarkt heeft coulance regeling voorgesteld. Deze coulance heb ik geaccepteerd. Nu in afwachting van de afhandeling van deze actie.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Heite,
    Bedankt voor uw reactie. De overeengekomen coulance is afgelopen vrijdag aan u overgemaakt. Naar verwachting zult u het bedrag één dezer dagen op uw rekening bijgeschreven zien. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  4. Auteur
    martijnh
    Datum
    Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
martijnh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen