Opgelost door Media Markt: Siemens Wasdroger 2x beschadigd geleverd, tot op heden geen passende oplossing.

Mediamarkt online:
Siemens Wasdroger is tot twee keer toe geleverd met transport/productie schade.

Nu antwoord gekregen dat er drie opties zijn:
1. coulance 75 euro > dit bedrag is te laag gezien de omvang van de schade, (10% aanschafwaarde) . evt nog verborgen gebreken.
2. opnieuw omruilen > geen goede optie omdat media markt niet 100% kan garanderen dat de derde keer kan garanderen dat dit probleem weer voorkomt (gehele productie serie is beschadigd) + kost me wederom voor de derde keer een vakantie dag. Dit zorgt voor veel overlast ivm mijn werk.
3. geld terug. > Ik wil graag een droger kopen. Media markt levert doorgaans goede drogers en staat bij mij bekend als een service gericht bedrijf, dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Getracht om dit samen met lokale mediamarkt op te lossen maar dit is volgens de service desk medewerker geen optie.

Optie 1: hogere coulance aanbieden (>50% aanschaf waarde) + verlengde garantie ivm verborgen gebreken
Optie 2: omruilen voor een technich 100% exemplaar, na drie maal scheeps recht... + nader te bepalen (>15% aanschafwaarde, upgrade model, ....) coulance voor de extra vrije dagen die ik moest opnemen.
Kortom, ik vind gezien de situatie (twee keer dezelfde fout gemaakt) en potentieel kans dat de fout een derde keer (productie fout in voorraad) gemaakt wordt er een betere coulance regeling moet komen.

Media Markt
    Geachte heer Heite,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling tot twee keer toe beschadigd geleverd is. Inmiddels is het product voor de tweede keer bij u omgeruild en heeft u nu een product welke wel in orde is. Voor de coulance zullen wij u een mail sturen omdat u aangegeven hebt telefonisch niet bereikbaar te zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    martijnh
    Mediamarkt heeft coulance regeling voorgesteld. Deze coulance heb ik geaccepteerd. Nu in afwachting van de afhandeling van deze actie.
    Media Markt
    Geachte heer Heite,
    Bedankt voor uw reactie. De overeengekomen coulance is afgelopen vrijdag aan u overgemaakt. Naar verwachting zult u het bedrag één dezer dagen op uw rekening bijgeschreven zien. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    martijnh
    Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid afgehandeld.

martijnh

Ook een klacht indienen over Media Markt?