Klacht Media Markt: Siemens wasmachine manchet ring gescheurd

Misku

De manchet ring van mijn Siemens wasmachine is binnen 3.5 maand gescheurd.
Siemens zegt :wij geven geen garantie op kunststof onderdelen. Mediamarkt zegt: wij geven alleen fabrieksgarantie. Dus wordt het door zowel Siemens en Mediamarkt niet vergoed.

De kosten voor de reparatie.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw manchet ring binnen korte termijn is gescheurd. Om uw klacht in behandeling te nemen vernemen wij graag van u waar u de wasmachine heeft aangeschaft. Daarnaast vernemen wij graag van u of u al een rapport of prijsopgave van Siemens heeft ontvangen.
    Zodra wij deze informatie van u ontvangen kunnen wij uitzoeken wat er precies is gebeurd.

In afwachting van uw reactie.

Hallo heer F. Meijer,

Ik heb de wasmachine op 14-12-2016 via de website van de Mediamarkt aangeschaft. Ik heb inmiddels een manchet ring besteld via Siemens. Kosten van de manchet ring €60 .Exclusief montage.

M Den Heijer.

Bedankt voor uw reactie.

Graag willen wij u verzoeken ons uw ordernummer door te geven. Zodra wij uw ordernummer hebben hebben wij alle benodigde gegevens om na te gaan wat we voor u kunnen betekenen.

In afwachting van uw reactie.

Misku
    Mijn ordernummer is :72686413.
    Factuurnummer is:1005405708.

Groet,
    M Den Heijer.

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met Siemens om dit na te gaan. De manchet ring valt wel onder de garantie, echter blijkt uit ervaring dat deze vaak stuk gaat door onheil van buitenaf. Indien het defect is ontstaan door onheil van buitenaf valt dit niet binnen garantie. Zoals aangegeven adviseren wij u om met Siemens contact op te nemen om de mogelijkheden voor een bezoek te bespreken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?