Klacht Media Markt: Slecht advies

Kiwi&2020

Klantenservice.
Klacht over volautomatisch koffiezetapparaat.
Twee keer gebeld en twee keer een ander advies gekregen .
Een persoon zei koffiezetapparaat terugbrengen dan krijgt u of een nieuwe of wordt gerepareerd andere persoon zei koffiezetapparaat terug brengen deze wordt gerepareerd maar dan heeft u drie weken geen koffiezetapparaat.
Ik heb dit apparaat à 610,- euro nog maar net 10 weken om precies te zijn!
Koffie is vaak lauw tot koud , melk schuimt vaak niet goed op enz.
Diegenen die ik aan de telefoon had weten weinig tot niks m.b.t vervolgacties en hoe te handelen. En dan zeg je hartelijk dank voor de info ,omdat ze geen fatsoenlijk antwoord konden geven wilde ik het gesprek afronden , zeg je netjes goedemiddag krijg je terug; Doei doei en de tweede die ik sprak zei hoi. Dus een tip aan Mediamarkt zet mensen aan de telefoon die welbespraakt zijn of geef ze een écht goede training in klachten afhandelen én klantvriendelijk te zijn en zorg ervoor dat men bij de klantenservice duidelijk uitleg en advies kunnen geven wat te doen en dan is het ook wel zo handig dat iedereen weet wat de richtlijnen zijn m.a.w.de neuzen allemaal dezelfde kant op hebben staan. Nu komt het ontzettend amateuristisch over allemaal en voel je je als klant niet goed of helemaal niet gehoord.

Dat mensen die op de klantenservice weten waar ze het over hebben, weten hoe te moeten handelen en normale omgangsvormen/normen gebruiken en geen doei doei of hoi zeggen ik vind dat zo onbeleefd.

Ook een klacht indienen over Media Markt?