Klacht Media Markt: Slecht geholpen door mediamarkt

Klachtnummer
# 349883
Gebruiker
CG van RIJSWIJK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eerst gebeld met mediamarkt voor ik mijn bestelling plaatste of zij op zaterdag konden leveren en inbouwen. Hier kreeg ik een positief antwoord over van de mediamarkt. Vervolgens heb ik de afwasmachine besteld. Hierna ben ik gebeld door post nl dat zij wilde leveren en plaatsen. Tot mijn verbazing kon er vervolgens niet op zaterdag geplaatst en geleverd worden. Hierover gebeld met de klantenservice van mediamarkt zij zouden vragen of dit wel kon.

Vervolgens niks terug gehoord van mediamarkt weer gebeld weer niks gehoord en weer gebeld en weer niks gehoord. Vervolgens de bestelling geannuleerd geld kon niet direct worden teruggegeven de vervoerder moest hier eerst iets over zeggen. In afwachting van .....

De oplossing

Ik wil een afwasmachine op zaterdag geplaatst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen