Klacht Media Markt: Slecht oplossing van mediamarkt bij problemen

slamani

Vandaag ben ik naar de mediamarkt geweest met een pas gekocht printer Epson een paar maanden geleden in de begin deed de printer het wel en nu in een keer niet meer.Nu gaat de klantenservice van mediamarkt Enschede de printer opsturen naar Epson.En volgens hun duurt de reparatie ongeveer 2 weken.En nu zit ik zonder de printer en mijn kinderen hebben die nodig voor school.Nu moet ik extra kosten maken ieder keer van buiten huis te kopiëren of uitprinten.Dus dan kon ik net zo goed geen printer kopen.En de klantenservice mediamarkt kon er niets anders van maken of aanbieden en dat vind ik nou erg jammer en dit is niet de eerste keer van mediamarkt dat iets te lang duurt.Voor mij is dit weer een bevestiging dat ik beter niks meer koop bij mediamarkt.

Een betere oplossing bij problemen en meer vriendelijkheid van de personeel winkel

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw printer defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om uw klacht inhoudelijk te bespreken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Bedankt voor reactie

vanaf nu ben ik weer bereikbaar

Gr y. slamani
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend dat uw printer defect is geraakt. U heeft de gehele economische levensduur recht op een deugdelijk product, met deze reden hebben wij uw printer opgestuurd naar het geautoriseerde service centrum. Het geautoriseerde service centrum gaat de printer onderzoeken en indien mogelijk herstellen. Hoewel wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u tijdelijk geen printer heeft dient u MediaMarkt wel in de gelegenheid te stellen te printer te herstellen.

Momenteel is de printer verzonden aan het distributiecentrum, deze zullen hem zo spoedig mogelijk doorsturen aan het geautoriseerde service centrum. Zodra er meer bekend is over het defect wordt u hier uiteraard over geinformeerd.

slamani
    het is nu bijna een week en nog steeds niets gehoord van media markt over mijn printer zo gaat het bij media markt geen enkel respect voor klant
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals wij u eerder hebben aangegeven wordt de printer niet binnen een week vervoerd en herstel. Wij vragen u om MediaMarkt in de gelegenheid te stellen de printer te onderzoeken en indien mogelijk te herstellen.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?