Klacht Media Markt: Slecht personeel

Codi

Ben vandaag in de winkel geweest voor een stekkertje
Ben een dame van 68
Kwam bij een balie waar 3 heren bezig waren met een meisje van ongeveer 18 jaar met haar telefoon
Na 10 min heb ik gevraagd of er iemand mij kon helpen
DE heren keken mij aan van we zijn toch bezig
Ben blijven staan tot 1 heer vroeg wat ik moest
Vroeg om het stekkertje en werd ergensnaartoe gestuurd wij hij ergens kon liggen
Ik heb heel netjes gevraagd of u even mee kon lopen waarop hij mij gewoon liet staan na 5 min zag deze meneer dat ik niet wegging kwam op slakken gang dan toch maar even meegelopen
Dit is niet de eerste keer met het personeel
We hebben een paar maanden terug een laptop gekocht met een abonnementen 125 er voor een student aan huis voor de installatie
We hebben 3 weken gewacht en toch maar even gebeld gebeld gebeld en 3 keer in de winkel geweest en kwamen er toen achter dat we gewoonniet waren
aan gemeld
We zijn niet de enigste ik hoor het van meerdere mensen
Jammer het is een prachtige zaak maar het personeel heeft meer scholing nodig en ik zal de rotjes bewaren met oud en nieuw om het hun achterste te doen want het personeel is heeeeeeel slecht
Ik kan mij voorstellen dat het leukeriseen meisjesnamen 18 dan een dame van 68
Maar ik denk dat de oudere generatie meer te besteden heeft en daar moet het toch van komen

Beter personeelslecht personeel zit geen pit in

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad in de MediaMarkt Zaandam. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de desbetreffende vestiging en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch aangegeven heeft MediaMarkt Zaandam u vandaag geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij vinden het enorm vervelend dat u geen fijne ervaring heeft gehad in de MediaMarkt in Zaandam. U heeft aangegeven dat u ongeveer rond drie uur in de vestiging stond. De klantenservice gaat nu uitzoeken wie u mogelijk te woord heeft gestaan. De desbetreffende medewerker zal dan op zijn gedrag worden aangesproken.

Voor alle ervaren ongemak heeft de klantenservice van MediaMarkt Zaandam een klein presentje voor u klaar gelegd in de vestiging. U bent van harte welkom om uw presentje op te halen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?