Opgelost door Media Markt: Slecht produkt. Nog slechtere service. Asociaal beleid met klanten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 258995
Gebruiker
Hannekehanneke
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Mediamarkt belt mij niet terug voor oplossing vervanging slechte notebook. 1 x in Zaandam geweest. 4 x gebeld. Geen reactie. Miskoop met waardebon van Essent. 0 waarde dus. Respectloze gang van zaken. Iedere keer callcenter die klacht en verzoek tot terugbellen doorzet maar niemand heeft het fatsoen om terug te bellen. Nu geen notebook die ik nodig had voor werk.

De oplossing

Terugbellen is hetminste. Vervolgens erkennen dat acer notebook slechte kwaliteit heeft en te veel defecten. Reeds bij begin. Erkennen dat mij niet juiste apparaat verkocht is terwijl ik expliciet heb uitgelegd waarvoor ik notebook of laptop voor nodig had op het werk.
Ik wil een andere laptop met wel goede en betrouwbare applicaties met bijbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met MediaMarkt Zaandam. MediaMarkt Zaandam zal de klacht oppakken en ons op de hoogte houden van de status. Wij gaan er vanuit dat de klacht naar behoren wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Hannekehanneke
    Datum
    Ik ben inderdaad 1 x gebeld. Maar niet ingesproken. Teruggebeld en dan weer het klantcontactcenter. Rondjes draaien. Lijkt mij handig als men inspreekt hoe men wel te bereiken is als men terugbelt.
    Wacht telefoontje af.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met MediaMarkt Zaandam over uw laptop. MediaMarkt Zaandam gaat bespreken wat wij precies voor u kunnen betekenen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen nemen wij direct contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Hannekehanneke
    Datum
    Het is vandaag 19 april en ik ben nog niet gebeld door Mediamarkt Zaandam. Heb zelf weer gesproken met het callcenter om dit door te geven. 1 x blijkt gebeld te zijn naar mij maar niet ingesproken. Hen gevraagd of zij Zaandam vragen om in te spreken met nummer waarop ik kan terugbellen.
    Kortom, nog geen communicatie met filiaal Zaandam en geen oplossing tot nu toe aangeboden gekregen.

  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Helaas hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen van MediaMarkt Zaandam. Wij hebben MediaMarkt Zaandam nogmaals verzocht de klacht spoedig op te pakken en ons te voorzien van een terugkoppeling. Zodra we meer weten informeren wij u hier over.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    Hannekehanneke
    Datum
    Er gebeurt helemaal niets klaarblijkelijk. Ik wil mijn geld terug. Morgen sta ik in de winkel in Zaandam en vertrek niet voordat ik mijn geld terug heb. Ik neem contact op met Essent en zal ook op bedrijfsyammer 30.000 werknemers mijn relaas doen hoe asociaal Mediamarkt met de klant omgaat en ondeugdelijke notebooks verkoopt zonder hiervoor verdere verantwoordelijkheid te nemen.
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    MediaMarkt Zaandam heeft aangegeven dat er meerdere malen getracht is u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. MediaMarkt Zaandam gaat vandaag opnieuw contact met u opnemen, mocht het vandaag weer niet lukken willen wij u vragen door te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  8. Auteur
    Hannekehanneke
    Datum
    Ik ben op mijn mobiele nummer de gehele dag bereikbaar.
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Fijn te vernemen dat u vandaag bereikbaar bent. Wij hebben met MediaMarkt Zaandam uw nummer geverifieerd en er zal vandaag telefonisch contact opgenomen worden. De klacht zal inhoudelijk besproken worden en er zal worden gezocht naar een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  10. Auteur
    Hannekehanneke
    Datum
    Ik benin de winkel in Zaandam geweest. Geld kon ik niet terugkrijgen. Wel waardekaart. Jammer want ik vind de service en de klantvriendelijkheid slecht. Al met al een teleurstellende ervaring met Mediamarkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hannekehanneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de notebook teruggegeven. Kreeg jammergenoeg niet mijn geld terug maar een waardebon. Deze besteed ik uiteraard in het filiaal maar ik zal nooit meer iets aanschaffen bij Mediamarkt. Ik heb aan de slechte klantgerichtheid en de moeilijke bereikbaarheid/bereidheid geen positief beeld meer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen